امام جمعه شهرستان بناب گفت: امروز تمام حرکت های حق طلبانه دنیای معاصر از نام و افکار امام راحل(ره) متأثر است.

تمام حرکت های حق طلبانه معاصر از افکار امام خمینی (ره) متاثر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی همزمان با بزرگداشت 14 خرداد سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب به بیان ویژگی ها و شخصیت الهی آن رهبر فقید پرداخت و گفت: افرادی هستند که در جامعه تنها به اندازه یک فرد شخصیت دارند ولی برخی انسان ها نیز هستند که در جامعه اثرگذار بوده و به بزرگی جهان و کل امت در دنیا می توانند نقش ایفا کنند و قلب ها را به تسخیر خود درآورند.
وی با بیان اینکه امام راحل(ره) به اندازه یک ملت در جامعه تأثیرگذار بودند؛ افزود: ایشان با انقلاب خود در سراسر جهان روح شهادت، شهامت و مردانگی را به وجود آوردند و توانستند جبهه های مقاوم و آزاداندیش علیه ستمگران به وجود آورند.
حجت الاسلام باقری بنابی اظهارکرد: هر روز شاهد قدرت یافتن حزب الله و جبهه مقاومت و از طرفی اضمحلال جبهه باطل هستیم و با گذر زمان تاریخ هرگز چنین مردان الهی را فراموش نکرده و نخواهد کرد و امام راحل(ره) برای همیشه در صفحه تاریخ ماندگار خواهد ماند.
وی افزود: امروز برای حق جویان روزگار بویژه برای جوانان و نوجوانان میهن اسلامی حجت تمام شده است و امام و افکار ایشان و راه و روش آن بزرگوار و سجایای اخلاقی آن بزرگوار می تواند بعنوان منبع جوشان مورد استفاده قرارگیرد.
امام جمعه بناب با تأکید بر اینکه هیچ کس بر روی زمین نیست که با امام و افکار امام آشنا نباشد؛ گفت: این ظلم است که مراکز علمی ما با وجود منبع علمی به غرب چشم بدوزند.
حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با بیان اینکه حرکت امام الهام گرفته از مکتب سیدالشهداء(ع) است به جملاتی از مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: امام یک حقیقت همیشه زنده است.
وی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری بعنوان خلف صالح حضرت امام خمینی(ره) از سوی خبرگان ملت گفت: اگر رهبری داهیانه فرزند خلف و صالح فاطمه(س) نبود، وضع کشور و وضع نظام ما بهتر از عراق نبود.
امام جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: رهبری و مدیریت و مقتدایی مقام معظم رهبری قدرت های بزرگ دنیا را مات و مبهوت کرده است و تمام بافته های دشمنان را هیچ و پوچ کرده است.
حجت الاسلام باقری بنابی وجود امنیت و آسایش در کشور را مرهون مدیریت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری دانست و گفت: متأسفانه عده ای از برخی مشکلات جزئی فریاد می کشند و هیاهو راه می اندازند، در حالی که خیلی از مردم دنیا در حسرت امنیت حاکم بر این کشور هستند.
وی در ادامه خطبه های نماز جمعه بناب یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد را گرامی داشت و برای روح شهدای قیام 15 خرداد سلام و صلوات فرستاد.
برپایه این گزارش، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان بناب قبل از اقامه نماز جمعه با حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره قیام 15 خرداد ضمن شرکت در برنامه مداحی و سینه زنی با امام شهدا و شهیدان والامقام تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.