قدس آنلاین- تبریز: فرماندار بناب با بیان اینکه باندبازی و جناح‌بازی به تعاملات و همدلی خدشه وارد می‌کند و باید از آن پرهیز شود، گفت: با وجود محدودیت منابع و اعتبارات هیچ واحد تولیدی در شهرستان بناب تعطیل نشده است.

هیچ واحد تولیدی در بناب تعطیل نشده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ولی‌الله فرج‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: تمام مسئولان شهرستان با تحکیم همکاری و همدلی حاکم در بین ادارات و افزایش آن با نماینده شهرستان قطعاً برای حل مشکلات منطقه و مردم قدم برخواهند داشت.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های مهم این شهرستان وجود همدلی و هماهنگی بین مردم و مسئولان است.

فرج‌اللهی با اشاره به تأکیدات اکید دولت تدبیر و امید بر افزایش تعامل و همکاری افزود: باندبازی و جناح بازی به تعاملات و همدلی خدشه وارد می‌کند و باید از آن پرهیز شود.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با راه‌اندازی قرارگاه اقتصادی تحقق این خواسته معظم له کار شبانه روزی تمام مدیران را می‌طلبد و باید با همت بیشتر به طور شبانه‌روزی برای تحقق آن قدم برداریم.

فرج‌اللهی ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری، توجه به مسائل اقتصادی و پیگیری جدی برای افزایش و بالابردن ظرفیت واحدهای تولیدی را از اولویت‌های قرارگاه اقتصادی نام برد و گفت: با وجود محدودیت منابع و اعتبارات هیچ واحد تولیدی در شهرستان بناب تعطیل نشده است.

وی یادآور شد: سال گذشته برای اجرا و تکمیل 103 پروژه عمرانی استانی و ملی 360 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

فرماندار بناب یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان را تکمیل پل روگذر میدان معلم اعلام و اظهار امیدواری کرد که در سال 95 شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

فرج‌‌اللهی ادامه داد: هم اکنون 17 مدرسه با 160 میلیارد ریال اعتبار از سوی خیران این شهرستان در حال اجراست که به علت فعالیت خیران مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان در سطح کشور مقام اول را به خود اختصاص داده است.

به گفته فرماندار بناب این شهرستان در اجرای تغییر الگوی کشت توانسته مقام اول استان را از آن خود کند.

فرج‌اللهی خاطرنشان کرد: 113 هزار تن قیر جهت آسفالت‌ریزی در 15 روستای شهرستان بناب اختصاص یافته و هم اکنون در خیلی از روستاهای منطقه کار آسفالت ریزی درحال انجام است که تحول عظیمی را در این بخش در منطقه شاهد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.