سرمدی گفت: از نکات جالب فیلم "پیام" حضور مرضیه وفامهر همسر ناصر تقوایی در نقش دختر من است.

در "پیام" با همسر ناصر تقوایی همبازی شدم/ "مرضیه وفامهر" نقش دخترمرا بازی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان ، مریم سرمدی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به تازگی یک فیلم سینمایی با نام "پیام" به کارگردانی حسین شهابی با محوریت افراد سرطانی را به پایان رساندم. دراین فیلم نقش مادر خانم دهکردی را بازی می کنم. و پیام دهکردی هم نقش یک فرد سرطانی را ایفا می کند، از نکات جالب این فیلم حضور مرضیه وفامهر همسر ناصر تقوایی در نقش دختر من است. 

وی افزود: این فیلم فرایند بیماری سرطان و مسائل مربوط به آن مانند بیکاری و بی پولی و همچنین گرانی داروهای این بیماری را نشان می دهد. البته پایان" پیام" به صورت باز تمام می شود.  این فیلم هم اکنون در مرحله تدوین است. 
 
سرمدی با اشاره به ایفای نقش در قالب یک مادر ادامه داد: مادران سینمایی و تلویزیونی تفاوت چندانی با هم ندارند. من هم دراین فیلم نقش یک مادر را ایفا می کنم .البته دلایلی همچون کار با حسین شهابی و بازیگران خوب این فیلم باعث پذیرش این نقش شد. اصلا باید بگویم من همیشه دوست داشتم با مرضیه وفا مهر از نزدیک آشنا شوم،  که خدارو شکر این اتفاق در "پیام" افتاد نکته جالب این است با وجود اینکه من تنها سه سال با او تفاوت سنی دارم او در نقش دختر من بازی می کند البته در این فیلم با انجام یک گریم مرا چندین سال پیرتر کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.