۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 389424

قدس آنلاین - يزد: فرمانده انتظامي شهرستان يزد گفت : زن و شوهري که در شب افتتاح يک مغازه کامپیوتر و لوازم جانبي موبايل اقدام به سرقت از اين مغازه کرده بودند شناسايي و دستگير شدند.

فراموشي صاحب مغازه باعث سرقت شد

به گزارش قدس آنلاین از يزد ، سرهنگ "منوچهرنصيري" با بيان خبر اظهارداشت :چندي پيش بود که فردي ضمن تماس با تلفن 110 از سرقت تعدادي لوازم و وسايل مغازه اش اعلام شکايت کرد که بلافاصله ماموران گشت کلانتري 16 "امامشهر" در محل حاضر شدند.

وي افزود: ماموران کلانتري ضمن حضور در محل سرقت و بازنگري از اطراف مغازه، متوجه شدند که سارق از درب پشت مغازه وارد شده و دست به سرقت لپ تاب و تعدادي موبايل زده است.

مالباخته نيز به افسر پرونده گفت: "شب قبل با توزيع شربت و شيريني مغازه را افتتاح کردم و در آخر شب فراموش کردم که درب پشتي مغازه را قفل کنم و امروز صبح متوجه شدم که تعدادي از لوازم مغازه به سرقت رفته است.

سرهنگ نصري تصریح کرد : ماموران انتظامي با انجام تحقيقات لازم و بازنگري دوربين هاي مداربسته متوجه حضور يک زن و مرد در نيمه هاي شب در اطراف مغازه شدند و با انجام کار فني و اطلاعاتي سارق و همسرش را شناسايي کردند.

وي ضمن اشاره به کسب مجوز قضائي و احضار متهمان به اداره پليس گفت: متهمان که يک زوج جوان مي باشند در بازجويي هاي اداره پليس به سرقت لپ تاب و تعدادي موبايل از اين مغازه اعتراف کردند.

متهم به افسر پرونده گفت:" در نيمه هاي شب گذشته با همسرم از مهماني به خانه بازگشتيم و هنگامي که قصد پارک کردن موتورسيکلت را داشتم متوجه شدم که درب پشتي مغازه باز است و به همين دليل به سرقت از اين مغازه تحريک شدم."

فرمانده انتظامي شهرستان يزد از شهروندان خواست: هنگام تعطيلي مغازه ها به نکات ايمني توجه کامل را داشته باشند و از قفل بودن درب هاي مغازه اطمينان حاصل کنند.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.