ماه آگوست سال گذشته میلادی بود که مایکروسافت خبر از عرضه قابلیت DVR یا ضبط تصاویر دیجیتال روی ایکس باکس وان داد که امکان ضبط تصویر تلویزیون و ذخیره سازی آن به صورت مستقیم روی این کنسول نسل هشتمی را مهیا می کرد. اما حالا مایکروسافت به نظر دیگر برنامه ای برای عرضه این قابلیت نداشته و آن را کنسل کرده است.

افزودن قابلیت ضبط تصاویر دیجیتال به کنسول ایکس باکس وان کنسل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، ماه آگوست سال گذشته میلادی بود که مایکروسافت خبر از عرضه قابلیت DVR یا ضبط تصاویر دیجیتال روی  ایکس باکس وان داد که امکان ضبط تصویر تلویزیون و ذخیره سازی آن به صورت مستقیم روی این کنسول نسل هشتمی را مهیا می کرد. اما حالا مایکروسافت به نظر دیگر برنامه ای برای عرضه این قابلیت نداشته و آن را کنسل کرده است.

یکی از سخنگویان مایکروسافت اخیرا به وب سایت Verge گفته است: «بعد از در نظرگرفتن این موضوع به صورت جدی، تصمیم گرفتیم تا قابلیت DVR برای ضبط تصاویر تلویزیون را فعلا کنار گذاشته و روی عرضه قابلیت های گیمینگی تمرکز کنیم که طرفداران انتظار عرضه آنها روی ایکس باکس وان و ویندوز 10 را دارند. ما همیشه به بازخورد مخاطبان گوش می دهیم و در تلاشیم تا قابلیت های بیشتری طی امسال به ایکس باکس وان، ویندوز 10 و ایکس باکس لایو بیفزاییم.»

خبر کنسل شدن پروژه DVR در حالی اعلام می شود که حدود سه ماه پیش، وب سایت Thurrott گفته بود مایکروسافت در مرحله آزمایش این قابلیت به سر می برد. در این گزارش آمده بود که به لطف قابلیت DVR ایکس باکس وان، گیمرها می توانند در حال بازی، تصویر در حال پخش در تلویزیون را ضبط کرده و بعدا آن ها را مشاهده نمایند.

باید افزود که کمپانی مایکروسافت طبق روال هر سال، کنفرانسی در نمایشگاه E3 امسال خواهد داشت و انتظار می رود که علاوه بر معرفی قابلیت ها و بازی های جدید برای کنسول ایکس باکس وان، تمرکزی ویژه روی یکپارچه سازی پلتفرم های ویندوز 10 و ایکس باکس وان خود داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.