قدس آنلاین- یزد : استاندار یزد گفت : رویکرد کمیته امداد یک رویکرد سازنده و امید وار کننده است

رویکرد کمیته امداد یک رویکرد سازنده و امیدوارکننده است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد میر محمدی  درشورای عالی اشتغال استان که با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برگزارشد اظهارداشت : تمام تلاش این نهاد این است که با یک استراتژی بسیار با اهمیتی روند رو به رشد افراد تحت پوشش به روند کاهش افراد تحت حمایت تغییر پیدا کند که امیدواریم محقق شود.

وی  افزود: اشتغال یکی از راههایی است که منجر به کاهش تحت حمایت قرار گرفتن افراد می شود، و در ایجاد اشتغال موارد مختلفی باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تصریح کرد: سرمایه گذاری، مشخص شدن نرخ بازگشت سرمایه، مدیریت منابع انسانی، تاسیسات و تجهیزات، بازار فروش محصولات و تولیدات، قدرت رقابت در بازار، گسترش بازار، مستمر بودن و پایداری بازار، گردش مالی واحد تولیدی و توسعه و تنوع فعالیت ها از جمله مواردی است که باید در بحث ایجاد اشتغال مد نظر قرار بگیرد.

 میر محمدی با بیان اینکه بایدفرهنگ کار در استان تقویت شود گفت : ارزش افراد به کاری است که انجام می دهند و هر کاری هم در نوع خودش مهم و مفید است که باید برای آن ارزش قائل شویم و هر کس که شاغل است باید مورد احترام جامعه باشد.

وی خاطر نشان ساخت : در ارتباط با محدود سازی انگیزه های تمایل افراد به سمت کمیته امداد باید تلاش شود و فرهنگ کار و تلاش جایگزین آن گردد تا با استقلال اقتصادی افراد، کرامت انسانی آنها محفوظ بماند.

استاندار تصریح کرد  : استان یزد آمادگی دارد در جهت جذب اعتبارات ایجاد اشتغال همکاری لازم را با مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته باشد.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.