انهدام یک خودروی زرهی مزدوران در بخش صرواح استان مارب و ادامه نقض آتش بس توسط سعودی ها و مزدوران آنها از مهمترین تحولات یمن است.

انهدام زره پوش مزدوران در مارب/ادامه نقض آتش بس توسط متجاوزان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، در پی انهدام یک زره پوش مزدوران سعودی در جبل هیلان در بخش صرواح استان مارب شماری از مزدوران کشته شدند. یک منبع نظامی اظهار داشت که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک زره پوش مزدوران را که قصد پیشروی به سمت مواضع نیروهای یمنی را داشت با یک موشک هدایت شونده مورد هدف قرار داد که در پی آن تعدادی از مزدوران سرنشین این خودروی زرهی کشته شدند. در همین حال جنگنده های سعودی و مزدوران آنها به نقض آتش بس در تعدادی از استان های یمن طی ساعات گذشته ادامه دادند. یک منبع نظامی از پرواز انبوه جنگنده های سعودی در آسمان استان های صنعاء، تعز، الجوف، مارب و بخش نهم استان صنعاء خبر داد.
این منبع اعلام کرد که جنگنده های سعودی در ارتفاع پایین در مناطق غربی استان صعده به پرواز درآمدند. بنا بر اعلام وی جنگنده های سعودی در مناطق المخا، ذباب، الوازعیه و الحنیشیه تعز نیز پرواز کردند. از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی مزدوران سعودی به سمت منطقه بنی علی در تعز را دفع کردند. در همین حال مزدوران متجاوز منطقه المدرب در بخش الوازعیه تعز را با سلاح های متوسط مورد هدف قرار دادند.
مزدوران متجاوز همچنین منطقه بنی بارق، مبدعه و جبل الحول در بخش نهم استان صنعاء را با راکت های کاتیوشا هدف حمله قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.