قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ برنامه‌ي راهبردي اين دانشگاه حركت به سمت كيفي‌سازي و كارآفريني است كه براي تحقق اين مهم علاوه بر تلاش مجموعه‌ي دانشگاهيان نيازمند توجه و حمايت مسئولين استان می باشد.

دیدار رئیس دانشگاه شهرکرد با نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  رئيس دانشگاه شهركرد به همراه اعضاي هيأت رئيسه و تعدادي از خيرين حامي اين دانشگاه با نماينده‌ي مردم شهرستان‌هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو كرد.

دكتر شامحمدي در اين ديدار ضمن ارائه‌ي گزارشي از وضعيت آموزشي، پژوهشي و عمراني دانشگاه، نكته‌ي شاخص آموزشي اين دانشگاه را بالا بودن 14 درصدي دانشجويان تحصيلات تكميلي نسبت به برنامه‌ي پنجم توسعه‌ي كشور عنوان كرد و افزود: برنامه‌ي راهبردي اين دانشگاه حركت به سمت كيفي‌سازي و كارآفريني است كه براي تحقق اين مهم علاوه بر تلاش مجموعه‌ي دانشگاهيان نيازمند توجه و حمايت مسئولين استان هستيم.

وی كسب رتبه‌ي نخست دانشكده‌ي كشاورزي و منابع طبيعي اين دانشگاه به لحاظ كيفيت و كميت پ‍ژوهش‌هاي علمي و رشد 100 درصدي توليد مقالات را از جمله ثمرات تلاش دانشگاهيان اين دانشگاه عنوان كرد و گفت: پيشرفت دانشگاه در اين زمينه نشانگر صرف بودجه دانشگاه شهركرد در مسير صحيح مي‌باشد و عزم ادارده دانشگاهيان را براي برداشتن گام‌هاي بلندتر استوار مي‌كند.

شامحمدی  از اعطاي كرسي توسعه پايدار به اين دانشگاه خبر داد و در ادامه گفت: راه‌اندازي مركز شتابدهي و مركز آپا (آگاهي‌رساني، پشتيباني و امداد) و همچنين اجراي طرح‌هاي مسئله محور از جمله برنامه‌هاي در دست اجراي دانشگاه شهركرد جهت بهره‌گيري از پژوهش در راستاي تحقق كارآفريني و توسعه اقتصاد مي‌باشد و معطوف نمودن توجه دانشگاهيان و مسئولين جهت پيشبرد اين اهداف ضروري است.

رئیس دانشگاه شهرکرد،‌ در پايان ضمن تأكيد بر گسترش روابط دانشگاه شهركرد و دستگاه‌هاي اجرايي خواستار حمايت هرچه بيشتر نمايندگان استان از اين دانشگاه شد.   

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.