قرعه های سخت برای تیم های ملی فوتبال اسپانیا و ایتالیا در جریان یورو به یک موضوع تعجب آور تبدیل شده است.

قرعه‌های مرگ همیشگی برای ایتالیا و اسپانیا

به گزارش قدس آنلاین، وضعیت جدول بازی های حذفی یورو ۲۰۱۶، به پیچیده ترین وضعیت ممکن رسیده و به نظر می رسد داستان راه دشوار لاروخا و آتزوری، دوباره تکرار شده است.  ایتالیا و اسپانیا که در سال ۲۰۱۲، در گروه مرگ تورنمنت قرار داشتند اما در نهایت موفق شدند با حذف کرواسی و ایرلند، به دور بعدی برسند. ایتالیا تا قبل از رسیدن به فینال تورنمنت، انگلیس و آلمان را حذف کرد و اسپانیا در سوی دیگر از سد فرانسه و پرتغال گذشت. 

قصه دوباره در فرانسه تکرار شده است. هر دو تیم در سخت ترین گروه های مرحله مقدماتی قرار گرفتند و اسپانیا با کرواسی، چک و ترکیه دیدار کرد و ایتالیا از سد بلژیک و سوئد گذشت و حالا باید به مصاف ایرلند برود. در اولین دور مرحله حذفی، دو تیم ایتالیا و اسپانیا باید در شهر پاریس به مصاف هم بروند اما داستان اینجا تمام نمی شود. برنده این بازی باید پنج روز بعد به مصاف برنده بازی آلمان و احتمالا اسلواکی برود. لازم به ذکر است که برنده بازی آلمان و احتمالا اسلواکی، یک روز بیشتر از ایتالیا یا اسپانیا فرصت خواهد داشت که ریکاوری کند.

تیمی که از این جدال با موفقیت خارج شود، احتمالا باید در نیمه نهایی با تیمی مثل فرانسه یا انگلیس دیدار کند! انتظار می رود فینال، آسان ترین بازی یکی از دو تیم، در صورت رسیدن به دیدار پایانی باشد!

آیا ایتالیا با قطعی کردن رتبه اول در گروهش خودزنی کرد؟ آیا اسپانیا با عدم تمرکز در برابر کرواسی، با جام وداع کرد؟ زمان پاسخ این سوال را مشخص خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.