قدس آنلاین- تبریز: فرماندار شهرستان اهر با بیان اینکه هم اکنون بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر جوان جویای کار در این شهرستان وجود دارد، گفت: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اقدامات عملی برای حل مشکلات ۴۷ واحد تولید و خدماتی آغاز شده است.

اهر ۴۵۰۰ بیکار دارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سیدمحمد عابدی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات و موانع تولید واحدهای تولیدی شهرستان اهر که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی تشکیل شد، با ارائه گزارشی از واحدهای تولیدی فعال و غیر فعال این شهرستان اظهار داشت: در این شهرستان اکیپ ویژه با مشارکت ادارات مرتبط برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل که با حضور در واحدهای تولیدی بصورت میدانی از نزدیک مشکلات این واحدها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اهر گفت: در قالب سند راهبردی و برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اقدامات عملی برای حل مشکلات 47 واحد تولیدی، خدماتی نیمه‌فعال و غیرفعال آغاز شده که امیدواریم با حمایت گروه رفع موانع تولید استان قدم‌های اساسی برداریم.

فرماندار اهر، گفت: برای دو سال آتی با برنامه‌ریزی انجام شده و با راه‌اندازی طرح‌های در دست اجرا تولیدی و صنعتی زمینه برای اشتغال یک هزار و 500 نفر فراهم خواهد شد.

عابدی، افزود: هم اکنون بالغ بر 4 هزار و 500 نفر جوان جویای کار در این شهرستان وجود دارد که امیدواریم با عنایت ویژه دولت تدبیر و امید شاهد رشد و توسعه در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدن و گردشگری در منطقه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.