۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 396497

فهرست ۱۲ بازیکن NBA که قرار است در المپیک ریو شرکت کنند لو رفته است.

ترکیب ستارگان NBA برای المپیک لو رفت

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس گزارش ESPN، کایری اروینگ، گارد راس و فوق ستاره کلیولند کاوالیرز، دعوت تیم ملی بسکتبال آمریکا جهت حضور در بازی های المپیک که در تابستان امسال برگزار می شود را پذیرفت. منابع به ESPN گزارش داده اند که اروینگ پس از آن که فکر و ذکرش در تمام هفته بر روی کاوالیرز و قهرمانی این تیم در NBA بوده است تیم ملی بسکتبال آمریکا را مطلع ساخته که برای حضور در ریو برنامه ریزی کرده است. بدین ترتیب، اروینگ ترکیب احتمالی تیم ملی بسکتبال آمریکا جهت حضور در المپیک را تکمیل نمود.

بنا به گفته ESPN و چندین منبع موثق خبری، ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی آمریکا جهت حضور در المپیک ریو که دوشنبه بعد از ظهر در شهر نیویورک به صورت رسمی اعلام خواهد شد، شامل اروینگ، کلی تامپسن، جیمی باتلر، کایری لاوری و دمار دروزان در پست گارد؛ کوین دورانت، کارملو آنتونی، پاول جرج و درایموند گرین در پست فوروارد؛ و دیمارکوس کازینز و دی آندره جردن در پست سنتر است.

آمریکایی ها علاقه زیادی دارند تا با این ترکیب ۱۲ نفره سومین طلای المپیک تاریخ خود را تحت هدایت مایک کرزیزفسک کسب کنند. وی پس از رهبری تیم ملی آمریکا در المپیک ۲۰۱۶ جای خود را به گرگ پاپوویچ، سرمربی فعلی سن آنتونیو اسپرز خواهد داد.

اکثر ستاره های سرشناس بسکتبال NBA عنوان کرده اند حاضر به همراهی تیم ملی آمریکا در المپیک ریو نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.