۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 396511

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا از بازی دفاعی این تیم در رقابتهای یورو دفاع کرد.

پیرلو: بازی دفاعی ایتالیا جرم نیست

به گزارش قدس آنلاین، با وجود غیبت کلودیو مارکیزیو و مارکو وراتی به دلیل مصدومیت، باز هم آندرا پیرلو، هافبک نیویورک سیتی، یورو را از خانه اش دنبال می کند. وی در مصاحبه ای با گاتزتادلواسپورت گفت: فکر می کنم همه ما وظیفه داریم آگاه باشیم که تا چه وقتی می توانیم مفید واقع شویم. بنابراین وقتی شما آمریکا را برای ادامه بازی انتخاب می کنید، می دانید به کجا وارد شدید.

وی همچنین گفت: اگر اولویت من بازی کردن در یورو بود، باید  یک سال دیگر در یوونتوس می ماندم. هنگامی که تصمیم گرفتم به آمریکا بروم، موضعم در مقابل آنتونیو کونته واضح بود: اگر مرا می خواهی، با تمام وجودم می آیم و اگر یکی دیگر را به جای من دعوت کنی، درک می کنم. با توجه به اینکه به اندازه بقیه، بازی مرا نمی دید، نمی توانست شرایطم را زیر نظر داشته باشد.

ستاره پیشین خط میانی لاجوردی پوشان تصریح کرد: ایتالیا نبود مرا حس نمی کند. من هر چه که باید برای آن پیراهن گذاشتم. دلم برای تیم ملی تنگ می شود اما می دانم که این چیزی است که باید باشد. حتی تماشای بازی مقابل تلویزیون هم آدرنالین و هیجان زیادی به همراه دارد. ایتالیا به من نیازی ندارد. همانطور که می بینید به خوبی از پس همه چیز بر آمده اند. حتی بهتر از زمان من.

مارکو وراتی قرار بود در میانه میدان آتزوری بازی کند اما در آخرین لحظه مصدوم شد. پیرلو در این باره گفت: شاید او بازیکنی است که خیلی به من شبیه است. او مطمئنا ستاره یورو می شد. می تواند تیم ایتالیا را رهبری کند. هر چه که لازم است را مارکو دارد. در اروپا بازیکنان زیادی را نمی بینم که شبیه به من باشند. شاید این شانس خوبی باشد و شاید به همین دلیل باشد که کمی از دعوت نشدنم ناراحت شوم. البته که خیلی دوست داشتم دعوت شوم اما فاصله زیادی بین دوست داشتن من، و مفید بودن من وجود دارد. شاید مفید نبودم.

آیا بازی دفاعی ایتالیا ناجوانمردانه است؟ پیرلو اینگونه پاسخ داد: داشتن خط دفاعی خوب جرم نیست. این حرف ها کلیشه ای شده است. به محض آنکه ایتالیا توپ را می گیرد با ۵ نفر حمله می کند. تیم های هجومی هم از ایتالیا در حملات خطرناک تر نیستند. اگر موقعیت های گل ما بیشتر از سایرین نباشد کمتر هم نیست. ما ضدفوتبال یا وقت کشی نمی کنیم. ما فقط خط دفاع خوبی داریم که می توانیم به آن تکیه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.