قدس آنلاین / جویبار / حسین احمدی : وزیر جهاد کشاورزی گفت: جهاد نصر به عنوان یک خط شکن عمل نموده و فعالیت هایی که در حوزه این موسسه صورت می پذیرد مصداق اقتصاد مقاومتی ست.

جهاد نصر در اقتصاد مقاومتی پیشتاز است

مهندس حجتی در حاشیه بازدید از مجتمع آبزی پروری شهید خلیل پرویزی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه موسسه جهاد نصر در ارتباط با پرورش ماهی در قفس و پرورش ماهیان خاویاری، همیشه پیشتاز بوده است، افزود: پرورش ماهی در قفس سختی های خودش را دارد و در عین حال شیرین است.

وی تاکید نمود: امروزه در جبهه اقتصادی، پرورش ماهی در قفس، به عنوان یکی از طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی بوده و به تصویب شورای اقتصاد رسیده و در اولویتهای سالجاری قرار دارد.

همچنین با حضور وزیر کشور، استاندار مازندران و شمایلی مدیرعامل موسسه جهاد نصر، شناور شهید طرحچی به بهره برداری رسید.

در این مراسم رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: پرورش ماهی در قفس در راستای فرامین مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی می باشد.

وی اضافه نمود: گسترش این نوع پرورش ماهی عملی ترین راهکار در تحقق منویات رهبری در بخش شيلات و اهمیت دادن به چرخه تولید است.

گفتنی است: طراحی، نظارت و ساخت این شناور در داخل کشور صورت گرفته و براى خدمات رسانی به مزرعه پرورش ماهی و بعنوان تراكتور کاربرد دارد.

شناور شهید طرحچی با ١٤ متر طول،  ٦ متر عرض،  قابلیت حمل ٢ تن بار برای سرویس دهی به مزارع پرورش آبزیان دریایی ساخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.