قدس آنلاین - ایلام: نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی رایزنی و تلاش های نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس لایحه منطقه آزاد تجاری مهران قرار است تا ساعتی دیگر در جلسه علنی مجلس ارائه شود.

بررسی لایحه منطقه آزاد تجاری مهران در مجلس

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، جلال میرزایی با بیان اینکه لایحه یک فوریتی مناطق آزاد تجاری قرار است در جلسه روز چهارشنبه در صحن علنی مجلس ارائه شود، اظهارداشت: امیدواریم با تصویب این لایحه، برای تسریع در رشد و توسعه استان ایلام و رفع محرومیت ها از سوی دولت تدبیر و امید و مجلس دهم اقدام های اساسی و مهمی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بعلت تغییر معاون پارلمانی رئیس چمهوری امکان تغییر در زمان ارائه این لایحه به زمان دیگری نیز وجود دارد، افزود: زمینه برای تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران با رایزنی ها و پیگیری های مجمع نمایندگان استان ایلام در صحن علنی مجلس فراهم است و فضا برای این موضوع مناسب است و امیدواریم رای خوبی بیاورد.

نماینده مردم ایلام، سیروان، چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی به مخالفت های تعدادی از نمایندگان در برابر لایحه مناطق آزاد تجاری در مجلس اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ایلام در غربی ترین نقطه مرزی غرب کشور قرار دارد و بواسطه مرز مشترک با این کشور سالانه شاهد تردد صدها هزار زائر از مرز بین المللی مهران به شهرهای مذهبی عراق و همچنین صادرات کالا هستیم.

جلال میرزایی تصویب منطقه آزاد تجاری مهران را در توسعه همه جانبه استان مهم توصیف کرد و یادآور شد: تصویب منطقه آزاد مهران زمینه ساز توسعه تجاری اقتصادی، اشتغال زایی پایدار، رونق اقتصادی، توسعه زیر ساخت ها و حضور سرمایه گذاران و آینده ای روشن و امیدوار کننده برای استان ایلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.