قدس آنلاین – يزد: فرمانده انتظامي شهرستان خاتم از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و توقيف ۴۰ دستگاه موتورسيکلت متخلف در آن شهرستان خبر داد.

توقيف ۴۰ دستگاه موتورسيکلت متخلف در "خاتم"

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سرهنگ "عليرضا صالحي" در گفت و گو با خبرنگار ما ، گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف مقابله با هنجارشکنان و برخورد با موتورسيکلت هاي متخلف، مزاحم و فاقد پلاک در شهرستان خاتم به اجرا گذاشته شد.

وي افزود: ماموران در اجراي اين طرح تعداد 40 دستگاه موتورسيکلت که راکبان آنها فاقد گواهينامه و مدارک و يا با سرعت غيرمجاز در حال رانندگي بودند توقيف و جهت اعمال قانون روانه پارکينگ کردند.

سرهنگ صالحي، عدم استفاده از کلاه ايمني، مزاحمت براي نواميس مردم، سرعت غير مجاز در رانندگي، استفاده از موتورسيکلت هاي فاقد مدارک و همچنين استفاده از بوق ها و ايجاد صداهاي ناهنجار را از جمله موارد تخلف عامل توقيف موتورسيكلت ها برشمرد.

فرمانده انتظامي شهرستان خاتم با تاکيد بر رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي که براي موتورسواران تعريف شده، افزود: رانندگي با سرعت غيرمجاز، حمل مسافر و ترک نشين خارج از ظرفيت، حمل بار غير متعارف و حرکات نمايشي و ... عمده ترين دلايل تصادفات راکبان موتورسيکلت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.