یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید ترکیب جدید هیئت رئیسه این فراکسیون را نشان دهنده انسجام تشکیلاتی آن دانست و ابراز امیدواری کرد که اعضای فراکسیون امید در پیشبرد این برنامه‌های این فراکسیون موفق عمل کنند.

توضیحات تابش درباره ترکیب جدید هیئت رئیسه فراکسیون امید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، محمدرضا تابش اظهار کرد: انتخابات امروز هیئت رئیسه دائم فراکسیون امید نشاندهنده‌ی انسجام تشکیلاتی و عزم راسخ اعضا برای رفع نقاط ضعف ترکیب هیئت رئیسه موقت فراکسیون بود.

وی افزود: در هیئت رئیسه دائم این فراکسیون یک نفر از اهل تسنن و یک نفر از خانم‌های مجلس با رأی بالایی انتخاب شدند. همچنین علاوه بر من آقایان پارسایی، فیضی، پزشکیان و حسین‌زاده نیز از حوزه‌های انتخابی مختلف در ترکیب هیئت رئیسه حضور دارند. این در حالی است که اکثریت هیئت رئیسه موقت فراکسیون از نمایندگان تهران بوده‌اند و این ایراد در انتخابات امروز مرتفع شد.

تابش با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد موفق فراکسیون امید در پیشبرد برنامه‌ها، اهداف و استراتژی‌های این فراکسیون تصریح کرد: به هر حال فراکسیون نقاط ضعفی داشته که برخی از آن‌ها خلاء اطلاعاتی و برخی اشکالات هم وارد است و ما امیدواریم با پیاده کردن برنامه‌ها و راهبردها و تبدیل آن به طرح، طرح‌های عملیاتی، خلاء ها و ضعف‌های قبلی را جبران کنیم و رضایتمندی مردمی را که با امید به این لیست رأی دادند فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.