هنر- تکتم بهاردوست: «دهکده جوانی» عنوان برنامه‌ای شاد و تابستانه است که هرشب از برج میلاد با اجرای برزو ارجمند و علی اسدی روی آنتن شبکه ۲ می‌رود.

«دهکده جوانی» هر شب در برج میلاد

علی اسدی، مجری این برنامه تلویزیونی، گفت: «دهکده جوانی» یک برنامه ترکیبی با اجرای من و برزو ارجمند است که از شنبه‌شب بعد از گفت‏وگوی ویژه خبری، به روی آنتن شبکه 2 سیما رفته است.

وی در ادامه گفت: «دهکده جوانی» هر شب در مدت 60 دقیقه پخش خواهد شد. البته در طول هفته، 3  قسمت  از برنامه به‌صورت تولیدی و 4 قسمت به‌شکل زنده روی آنتن می‌رود.

وی افزود: این برنامه سرگرم‌کننده و شاد در آیتم‌های مختلف میزبان چهره‌های هنری، ورزشی و اجتماعی است و گپ‌و‌گفت درباره موضوعات روز اجتماعی بویژه جوانان و خانواده‌ها محوریت اصلی آن است. به‌طور کلی، مطرح‌کردن موضوعات روز خانواده‌ها و جوانان از ویژگی‌های اصلی این برنامه به شمار می‎‏آید.

به گفته وی، یکی از آیتم‌های این برنامه «کارآفرینی و تشویق جوانان» نام دارد که گزارشی از جوانان موفق ایران و بیان ایده‌ها و نحوه کسب وکار و موفقیت‌هایشان است.

گفتنی است که «دهکده جوانی» به تهیه‌کنندگی مشترک ولی‌الله مهری و مهرداد کمایی با گروه نویسندگی حامد بیک‌وردی، اسماعیل تبار و مرجان بیات، در گروه نهادهای اجتماعی شبکه 2 برای شب‌های تابستان این شبکه طراحی شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.