قدس آنلاین: پیکر پاک و مطهر مادر بزرگوار سپهبد شهید علی صیادشیرازی با حضور پرشور مردم و مسئولان تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر پاک و مطهر مادر سپهبد شهید علی صیادشیرازی در مشهد تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، پیکر پاک و مطهر مرحومه شهربانو شجاع مادر بزرگوار سپهبد شهید علی صیادشیرازی صبح امروز با مسئولان کشوری، لشکری، استانی و شهری و همچنین عموم مردم شهید پرور از مهدیه مشهد به سمت بارگاه منور رضوی تشییع شد.
در این مراسم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی، امیر سیدحسام هاشمی نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، امیر احمدرضا پودستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی‌محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، سیدصولت مرتضوی شهردار مشهد و جمعی دیگر از مسئولان حاضر بودند.
پیکر پاک این مادر پس از طواف، خطبه خوانی و اقامه نماز میت به امامت آیت‌الله علم‌الهدی در باغ اول بوستان خواجه‌ربیع به خاک سپرده شد.
همچنین مراسم صبح اول این مرحومه ساعت 5 صبح پنجشنبه هفتم مرداد ماه بر سر مزار پاکش و مراسم‌های ترحیم وی هم از طرف خانواده، ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران در روزهای پنجشنبه هفتم مرداد ماه صبح و عصر و جمعه هشتم مرداد ماه تنها در نوبت صبح از ساعت 9:30 تا 11:30 و 17 تا 19 در مهدیه مشهد برگزار می‌شود.
به فرموده مقام معظم رهبری اجر شهید پروری کمتر از شهادت نیست پدران و مادران شهدا که چنین فرزندانی را پرورش دادند و تربیت کردند هم قطعاً از جایگاه ویژه‌ای در نزد خالق یکتا و بی‌همتا برخوردار هستند.
گفتنی است شهربانو شجاع مادر سپهبد شهید صیاد شیرازی در تاریخ بیستم تیر ماه به علت عارضه ریوی و قلبی در بیمارستان شمس‌المشوس ۵۵۰ ارتش بستری شد و پس از سه روز به کما رفت و در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار گرفت، اما با وجود تلاش پزشکان و کادر درمانی هزمان با اذان ظهر روز چهارم مرداد ماه دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش رفت و انتظار ۱۷ ساله مادر و فرزند به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.