کارشناس مسائل راهبری گفت: بی‌پروایی است که ۳۹ کشور تولیدکننده محصولات اصلاح‌شده دنیا نه تنها اجازه کشت ندارند حتی وارد هم نمی‌کنند، اما ایران ۵ میلیارد دلار از این دست محصولات نازا کننده را وارد کشور می‌کند.

واردات ۵ میلیارد دلار محصولات نازا کننده به ایران/ ۲۰ درصد مردم ایران نازا هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بلاغ، میثم معافی طی گفت‌وگویی با اشاره به فضای ایجاد شده در دوران پسابرجام در سایه تدابیر دولت، اظهار کرد: یکی از تهدیدات برجام آن هم برجامی که با آمریکا باشد این است که دولت، فقط به فرصت‌های احیاناً ایجاد شده آن(اگر بپذیریم) توجه داشته باشد اما به فرصت‌های(تهدید برای ما) ایجاد شده یا به قول آقای روحانی، سر بُرد طرف مقابل توجهی نداشته باشد و غفلت کند.


وی افزود: به عبارتی صریح‌تر باید گفت یکی از فرصت‌های ایجاد شده برجام برای آمریکا و نظام سلطه این است که آن‌ها به خوبی می‌دانند که "تئوری تکنوکراتیسم" مبنی بر نه تنها فدا کردن استقلال برای توسعه، بلکه استعداد قربانی کردن فرهنگ را هم برای رسیدن به سراب توسعه غربی دارند و یا حتی حاضر هستند امنیت در حوزه‌های مختلف به ویژه امنیت غذایی را هم فدای رسیدن به سراب توسعه کنند.

کارشناس مسائل راهبری با اشاره به شرایط خطرناکی که برنامه ششم توسعه در این زمینه ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: تغییر وضعیت راهبردی متأثر از برجام در پیش‌نویس برنامه ششم توسعه کشور که خلاف نظر مقام معظم رهبری بدون پیوست الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تنظیم شد، در یک فاز بسیار خطرناک راهبردی یعنی در اولویت قراردادن واردات و حتی کاشت و برداشت یک میلیون و 200 هزار هکتار محصول تراریخته و اصلاح‌شده ژنتیکی قرار گرفت.

معافی اضافه کرد: بی‌پروایی است که 39 کشور تولیدکننده محصولات تراریخته و اصلاح‌شده دنیا نه تنها اجازه کشت ندارند حتی وارد هم نمی‌کنند، اما ایران 5 میلیارد دلار از این دست محصولات نازا کننده را وارد کشور می‌کند و این درحالی است که آکادمی پزشکی زیست‌ محیطی آمریکا (AAEM) به پزشکان هشدار داده است برای تمام بیماران خود رژیم‌های غذایی غیراصلاح‌شده تجویز کنند، این آکادمی با استناد به مطالعات صورت گرفته بر حیوانات، تأثیرات این اصلاحات ژنتیکی را بر روی ارگان‌های صدمه‌دیده، اختلالات دستگاه گوارش و دستگاه ایمنی بدن، افزایش سرعت پیر شدن و ناباروری عنوان کرده است.

وی گفت: شیوع ناباروری و نازایی در انگلستان، 7% است درحالیکه بدلیل غفلت مسئولان این آمار در ایران 20% است و این یعنی هر 5 زن یک زن ناز است و نمی‌تواند مادر شود.

این استاد دانشگاه یادآور شد: ایران درکمال شگفتی به اندازه چین که 14 برابر آن جمعیت دارد عمل قلب باز انجام می‌دهد و کلکسیونی از بیماری‌های لاعلاج و علاج در کشور رایج است.

وی با انتقاد از نادیده گرفته شدن توان داخلی از سوی دولت، متذکر شد: امروز با وجود موسساتی همچون رازی و انستیتو پاستور که 90سال در ایران سابقه دارند، از کشورهای به لحاظ حملات بیوتروریسمی بسیار خطرناک یعنی هند و پاکستان واکسن‌های انسانی وارد کشور می‌شود.

این کارشناس مسائل راهبری اظهار کرد: واقعاً مسئولان تکنوکرات ما نمی‌دانند که کمپانی‌های صهیونیستی مثل راکلفر و فورت دیتریچ(پایگاه حملات بیولژیک آمریکا) تمام داروها، واکسن‌های عقیم‌کننده و بیماری‌های ناشناخته تولیدی خود را در کشورهایی مثل هند و پاکستان تست می‌زند؟!

وی در پایان تأکید کرد: آگروتروریسم براساس تئوری کنترل غذا برای تسلط بر دنیا متأثر از طرح استعماری هنری کسینجر، یکی از بهره‌های فرابرجامی آمریکا و نظام سلطه درشرایط اغمای تدبیر دولت تدبیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.