قدس آنلاین/ ایما پرند: فیلم اکشن ۱۲۳ دقیقه‌ای «جیسون بورن» ساخته پائول گرین گرس با ۵۹ میلیون دلار فروش در صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی هفته اخیر سینمای‌ هالیوود قرار گرفته است. این اثر با بازی مت دیمون، تامی ‌لی ‌جونز و آلیشا ویکاندر، راوی داستان خطرناک‌ترین مأمور سابق سازمان سیا است که سعی دارد به کشف رازهایی در گذشته زندگی خود بپردازد.

شکست سنگین «عصر یخبندان» در گیشه

«آن سوی ستاره صعب‌العبور»، ساخته جاستین لین با 24 میلیون دلار فروش جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. این فیلم علمی- ‌تخیلیِ 122 دقیقه‌ای حول محور نبردهای فضایی می‌چرخد و کریس پاین، زکری کویینتو و کارل اربن از نقش‌آفرینان آن به شمار می‌روند.

در جایگاه سوم جدول شاهد حضور کمدی 100 دقیقه‌ای «مادران بد» هستیم که با نقش‌آفرینی میلا کانیس، کاترین ‌هان و کریستین بل به فروش 23 میلیون دلاری در هفته اخیر رسید. آخرین ساخته مشترک جان لوکاس و اسکات مور، داستان 3 مادر را به تصویر می‌کشد که از فشار کاری و روانی زیاد خسته شده‌اند و تصمیم می‌گیرند کمی ‌برای خودشان زندگی کنند.

اما انیمیشن کمدی «زندگی پنهانی حیوانات خانگی» به کارگردانی یارو چنی و کریس ریناود که صدرنشین جدول هفته گذشته بوده است، با 11 میلیون دلار فروش به جایگاه چهارم جدول این هفته سقوط کرده است. این انیمیشن 57 دقیقه‌ای با صداپیشگی کمدین معروف لوییس سی.کی، زندگی یک حیوان خانوادگی به نام «مکس» را به تصویر می‌کشد.

و در نهایت، آخرین جایگاه جدول به فصل جدید از مجموعه انیمیشن جذاب و پرطرفدار «عصر یخبندان» با عنوان «ماجرای تصادم» اختصاص یافته است که در کمال تعجب از «زندگی پنهانی حیوانات خانگی» عقب افتاده است! تازه‌ترین اثر مشترک مارک ترمیور و گلس تی گوچو که 105 میلیون دلار بودجه برای ساخت آن اختصاص داده شده است، نتوانست مرز 11 میلیون دلار فروش را رد کند. ری رومانو، دنیس ‌لری و جان لگزامو از صداپیشگان این فصل هستند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.