قدس آنلاین - ایلام: معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: خواسته های خبرنگاران استان را به استاندار ایلام و دیگر مسئولان مرتبط ارجاع می دهم.

خواسته های خبرنگاران ایلام را به گوش مسئولان می رسانم

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حسین کلانتری در آیین روز خبرنگار در جمع اهالی رسانه و مطبوعات استان ایلام با بیان اینکه نگاه تعاملی، نقد دلسوزانه و مطالبه گری از ویژگی های خبرنگاران است تا به عنوان یک هدایتگر، جامعه از وجود آنها منفعت ببرد، اظهارداشت: همه ما در کشتی جمهوری اسلامی نشسته ایم پس بدانیم با نقدهای دلسوزانه و قلم های مسئولانه مسیر برای حرکت اصلاح می شود.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان عرصه قلم و رسانه استان همچون الوندی ها، غیاثی ها، محمدی ها یک حرکت ارزشمند است، افزود: براساس کلام قرآن و مکتب رسول الله (ص) باید به دنبال حاکمیت فرهنگ آزاد اندیشی، آزادی در عرصه اندیشه و منطق در عرصه گفت و گو و معیار قانون در جامعه و ادامه مسیر انقلاب باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با تأکید بر اینکه خواسته های خبرنگاران استان را به استاندار ایلام و دیگر مسئولان مرتبط ارجاع می دهم، بیان داشت: عدم حضور استاندار در این نشست، حضور در جلسه ایی برای تلطیف فضای مجلس با موضوع تصویب لایحه مناطق آزاد بویژه منطقه آزاد تجاری مهران است.

حسین کلانتری با بیان این مطلب که مسئولان دولت تدبیر و امید از سر بلندترین و پاسخگو ترین دولت ها هستند، خاطر نشان ساخت: نقدهای دلسوزانه و منصفانه را با جان و دل می پذیریم، چون دولت مصمم برای حل مشکلات کشور است، ضمن اینکه مردم بهترین قاضی برای نظر دادن در خصوص عملکرد دولت هستند.

وی با تأکید بر اینکه هر مدیری با رسانه برخورد و یا علیه رسانه ای در محاکم قضایی شکایت کند با جدیت پیگیری خواهیم کرد تا از این موضوع صرف نظر کند، تصریح کرد: در 18 ماه گذشته تندترین و تیزترین انتقادات را از برخی رسانه ها و مطبوعات شنیدم، اما در این مدت هیچ واکنشی نشان ندادم چون اعتقاد دارم باید تحمل منتقدان را هم داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه مسئولان باید نقدپذیر بوده و تحمل انتقادات را داشته باشند، یادآور شد: مسئولان باید در جواب انتقادات بر اساس منطق به رسانه ها و خبرنگاران جواب بدهند ،ضمن اینکه رسانه ها و خبرنگاران نیز باید احاطه بر قانون داشته و از آن تخظی نکنند.

گفتنی است در این آیین از خانواده ماشاالله رشنوادی، فرانکو الوندی، دوستعلی نورالهی، شیرزاد غیاثی، علی پیرحیاتی و علی زینی وند به عنوان در گذشتگان عرصه خبر و اطلاع رسانی و همچنین آیت فرجی و پرویز طهماسبی از پیشکسوتان این عرصه تجلیل شد.

در این آیین که با حضور جمع زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات و برخی مسئولان اجرایی استان ایلام در مجتمع فرهنگی ارشاد برگزار شد، برخی از خبرنگاران در قالب تریبون آزاد نقطه نظرات خود را با موضوع های مختلف بیان کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.