قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛تلاش صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند می باشد و همواره شایسته توجه و تقدیر است. 

رئیس دانشگاه شهرکرد طی بیانیه ای به خبرنگاران این روز را تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین از  شهرکرد، دکتر شامحمدی در بیانیه ای  روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت. متن بیانیه به این شرح می باشد:                                   

"ن والقلم و ما یسطرون"

    خبرنگاران لحظات نابود ‌شدنی و زوال یافتنی را ابدی و جاودان می‌سازند. امام خامنه ای(مدظله العالی)


        در دنیای امروز که دنیای تبادل پرسرعت اطلاعات است ، رسانه نه تنها مهم ترین وسیله برقراری ارتباط و رساندن اخبار و اطلاعات به سراسر جهان است. بلکه، خــبـر، زبان مشترک جهان، و جزء لاینفک رسانه ها، حامل پیام ها و اندیشه های روشن و حقایق به وقوع پیوسته در سطح ملی و بین المللی است .در این بین، کار خبرنگار و رسانه به عنوان حامل خبر و منعکس کننده رویدادها، بسیار حسّاس و حیاتی است، چون باید حامل خبر مؤثق، به هنگام و فراگیر باشد و در دنیای امروز، به تسریع در جریان آزاد اطلاعات و اخبار کمک کند. از این روست که اصحاب رسانه و جراید به ویژه خبرنگاران و روزنامه نگاران در این شرایط، وظیفه ای بس عظیم بر عهده دارند .

      تلاش صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند می باشد و همواره شایسته توجه و تقدیر است. بی شک، انعکاس صحیح و به موقع اخبار و رویدادها در موقعیت های مختلف، نشان از اهمیت حرفه خبرنگاری دارد. این روز، یادآور اراده عمیق مجاهدانی است که برای بازگویی حقیقت و بیان واقعیت، بیرق رسالت بزرگ اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفتند و صداقت، دقت و سرعت را چراغ راه خویش قرار دادند که در پیشاپیش این سلسله، مردان وزنان غیرتمند و با همتی بودند که در نگارش خبر از جان خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت و ایثار نام خویش را جاودانه ساختند.

      دانشگاه شهرکرد با گرامیداشت هفدهم مرداد که برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسئولیت خبرنگاران به عنوان پرچمداران عرصه قلم وآگاهی می‌باشد، روز خبرنگار و نکو داشت یاد شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر شهدای خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران متعهد تبریگ گفته و زحمات تمام عزیزان رسانه ای بویژه خبرنگاران را ارج می‌نهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.