۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 410434

قدس آنلاین - يزد: فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه از توقيف دو دستگاه تريلي کشنده "ولوو" و کشف ۱۲۷ راس گوسفند و ۴۰ راس گاو قاچاق به ارزش سه ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال توسط ماموران پليس اين شهرستان خبر داد.

توقيف ميلياردي دام هاي قاچاق در ابرکوه

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ "احمدکمالی" با بیان این خبر، اظهارداشت : ماموران پليس شهرستان ابرکوه دو دستگاه تريلي کشنده "ولوو" را که با محموله دام از سمت شهرهاي جنوبي عازم البرز بودند ، متوقف کردند.

وي افزود: با بررسي هايي که توسط ماموران پليس صورت گرفت مشخص شد اين تريلي ها در حال حمل 127 راس گوسفند و 40 راس گاو قاچاق فاقد مجوز دامپزشکي هستند که به همين منظور خودروها توقيف و دو متهم نيز دستگير شدند.

کمالی ارزش برآورد شده اين دام هاي قاچاق را سه ميليارد و 500 ميليون ريال بيان کرد و گفت: محموله احشام قاچاق  تحويل دامپزشکي استان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خاطرنشان ساخت : دام­هايي که بدون رعايت ضوابط بهداشتي و مجوز دامپزشکي وارد کشور مي شوند به عنوان دام قاچاق تلقي شده و پليس جهت کنترل و نظارت بر اين موضوع احشامي را كه فاقد مجوز دامپزشكي است به عنوان توزيع خارج از شبكه توقيف و براي سير مراحل قانوني در اختيار دامپزشكي قرار مي­دهد

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.