قدس آنلاین - ایلام: خادمان حرم مطهر رضوی به دیدار با جانباز ۷۰ درصد ایلامی «موسی احمدخانی» رفتند.

همچنان آماده دفاع از انقلاب و ایرانم

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، این جانباز دفاع مقدس که به مدت 73 ماه در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور فعالی داشته است، در 11 دی ماه سال 66 در منطقه جنگی قلاویزان از ناحیه نخاع دچار آسیب شده و افتخار جانبازی در راه ایران و انقلاب را بدست می آورد.

موسی احمدخانی در این دیدار با تبریک دهه کرامت و خوش آمدگویی به کاروان زیرسایه خورشید با بیان اینکه هیچ منتی بر ملت ندارم، گفت: دفاع از مملکت را وظیفه خود دانستم و به همین خاطر گام در راه مبارزه با متجاوزان گذاشتم و به هیچ عنوان از اینکه این راه را انتخاب کردم پیشمان نیستم.

وی با بیان اینکه اگر دوباره دشمنان قصد تجاوز به این مملکت را داشته باشند، لباس رزم می پوشم و آر پی جی به دوش به جنگ با دشمنان خواهم شتافت، اظهارداشت: خود و فرزندان در رکاب ولایت بوده، هستیم و خواهیم ماند و در هر مرحله ای که کشور نیاز به دفاع داشته باشد پای کار خواهم بود.

این جانباز دوران دفاع مقدس زیارت پرچم حرم مطهر رضوی را توفیقی بی نظیر برای خود و خانواده اش دانست و بیان داشت: پرچم متبرک حرم مطهر رضوی به من قوت قلب داده که بتوانم بیش از پیش و در صورت ضرورت به دفاع از مملکت بپردازم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.