مرتضی صفاری نطنزی گفت: اقدام ایران هراسانه آن ها تحت تاثیر القائات استکبار جهانی و صهیونیسم حرکت ناپسندی است که البته این موضع گیری های حاکمان مرتجع عرب تاثیری در توان و قدرت جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

موضع گیری‌های حاکمان مرتجع عرب تاثیری در توان و قدرت جمهوری اسلامی نخواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین،مرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری نشست ضد ابرانی در بحرین که تحت عنوان مقابله با اقدامات ضدحقوق بشری ایران برگزار شد، با بیان اینکه کشورهای نوپا، بی ریشه و بدون تاریخ مرتجع منطقه تحت تاثیر برخی کشورهای قرار دارند اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی عربستان سعودی و متحدانش همواره به دنبال اتخاذ مواضعی بر ضد جمهوری اسلامی ایران بوده اند.
وی افزود: اقدام ایران هراسانه آن ها تحت تاثیر القائات استکبار جهانی و صهیونیسم حرکت ناپسندی است که البته این موضع گیری های حاکمان مرتجع عرب تاثیری در توان و قدرت جمهوری اسلامی نخواهد داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای این کشورها اظهار تاسف می کنیم چون در زمین دشمنان جهان اسلام بازی می کنند و تحت تاثیر دشمنان، به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند و به وضعیت داخلی کشورهای اسلامی توجهی ندارند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.