قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛مصوبات این جلسه شامل ارسال مقالات آماده سازی فرمت مناسب برای دریافت مقالات و چاپ در مجله اثر،دعوت از اساتید مجرب کشوری برای حضور در کارگاه آموزشی ،برگزاری برنامه های جانبی از قبیل نمایشگاه،پخش فیلم وبازدید از یک بافت تاریخی استان است.

نشست هم اندیشی اعضای کنگره تاریخ معماری و شهر سازی ایران در استان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این اداره کل ازبرگزاری نشست وهم اندیشی اعضاء وکارشناسان کنگره تاریخ معماری وشهرسازی ایران در سالن جلسات شهید رفیعی این اداره کل خبرداد واظهار داشت:این کنگره برای اولین بار در استان چهارمحال وبختیاری برگزار می گردد.

بهمن عسگری سوادجانی گفت: برگزاری همایش ها ،کنگره ها، جشنوارها نقش مهمی در معرفی جاذبه های طبیعی وگردشگری ،آثار میراث تاریخی وفرهنگی، سوغات وصنایع دستی ومعرفی اداب ورسوم مردم این استان را در بر  دارد.

در ادامه معاون میراث فرهنگی این اداره کل با توجه با اشاره به اینکه حدود چهار ماه دیگر به برگزاری این کنگره باقی نمانده است گفت: جلسات هرهفته روزه های پنج شنبه با حضور اعضاء در سالن جلسات این اداره کل برگزار می گردد.

مصطفی هادیپور به انتخاب اعضای 11نفره کنگره تاریخ معماری وشهرسازی ایران اشاره کرد وافزود:ابلاغ آنها اعضا با امضاء مدیرکل این اداره تحویل گردید.

هادیپور مصوبات این جلسه را شامل ارسال مقالات آماده سازی فرمت مناسب برای دریافت مقالات و چاپ در مجله اثر،دعوت از اساتید مجرب کشوری برای حضور در کارگاه آموزشی ،برگزاری برنامه های جانبی از قبیل نمایشگاه،پخش فیلم وبازدید از یک بافت تاریخی استان دانست وگفت: راه اندازی سایت وبارگذاری اطلاعات مربوط به کنگره وبرگزاری کنگره یک روزه تاریخ معماری وشهرسازی ایران در مورخ 18آذر ماه سال جاری در محل سالن فرهنگ وارشاد اسلامی استان نیز از دیگر مصوبات این جلسه بشمار می روند.

این کنگره با همکاری ومشارکت دستگاه های همچون دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد،دانشگاه هنر اصفهان،اداره کل راه وشهرسازی استان،استانداری چهارمحال وبختیاری وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار می گردد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.