قدس آنلاین - اراک- مختاری: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: تکمیل زنجیره مدیریت صادرات در راستای تامین بازار فروش صنایع کوچک در خارج از کشور، رویکرد اصلی این شرکت است.

رایزنی  با شرکتهای کره ای و اروپایی برای توسعه  صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: تکمیل زنجیره مدیریت صادرات در راستای تامین بازار فروش صنایع کوچک در خارج از کشور، رویکرد اصلی این شرکت است.

مصطفی آمره روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان مرکزی در مجتمع کسب و کار اراک افزود: صنایع کوچک و متوسط توانایی بازاریابی برای محصولات خود را در خارج از کشور ندارند، از این رو تقویت مدیریت صادرات می تواند نقش موثری در فروش خارجی ایفا کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون سه شرکت مدیریت صادرات در مرکز استان مرکزی فعالیت می کنند، بیان کرد: صاحبان صنایع کوچک و متوسط باید با تقویت حلقه ارتباط خود با این شرکت ها، زمینه فروش محصولات خود را به صورت انبوه فراهم کنند. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: ۳۵ واحد مشاوره صنعتی در بخش های نرم افزاری، بازاریابی، مدیریت و الگوی تولید، بخش های مختلف حقوقی و خوشه های صنعتی در نقاط مختلف استان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه ۱۴۴ طرح زیر ساختی و خدماتی در شهرک ها و نواحی مختلف صنعتی این استان آماده بهره برداری است، بیان کرد: این طرح های زیرساختی به ارزش ۴۹۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده که میزان ۲۹۵ میلیارد ریال از مجموع آن، در سال گذشته جذب شده و مابقی نیز تا سال جاری تحقق می یابد.

به گزارش ایرنا ، آمره گفت: رایزنی های با چند شرکت کره ای و اروپایی برای تقویت و توسعه زیرساخت های عوامل تولید صنایع کوچک در استان مرکزی صورت گرفته است. وی، خوشه سازی صنایع کوچک را یکی از اقدامات ارزشمند شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی عنوان کرد و گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی تا کنون هشت خوشه کسب و کار را شناسایی کرده است که فرآیند توسعه در سه خوشه دیگر صنعتی نیز انجام شده و یک طرح توسعه خوشه نیز در دست اجراست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.