قدس آنلاین : علی‌رضا رزم‌حسینی صبح امروز در دیدار با آزادگان مجموعه‌ی وزارت کشور گفت :پس از گذشت ۲۷ سال از دوران دفاع مقدس در استان کرمان با محوریت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی شاهد انسجام و هم‌دلی بین آزادگان و ایثارگران لشکر ۴۱ ثارالله هستیم.

دیدار استاندار کرمان با آزادگان مجموعه وزارت کشور

استاندارکرمان صبح امروز در دیدار با آزادگان مجموعه‌ی وزارت کشور که به‌مناسبت سال‌روز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد، با اشاره به این‌که آزادگان  بعد از رهایی از اسارت دشمن دست از تلاش برای سرافرازی میهن اسلامی برنداشتند، افزود: این دلاور مردان با همان صبر و استقامت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی برای اعتلا و توسعه‌ی اسلام تلاش می‌کنند.
استاندار کرمان به بحران‌های سال‌های 61 تا 64 اشاره و گفت: در آن دوران پرتلاطم اغلب لشکرها با آفت جدی چند دستگی مواجه شده بودند؛ اما لشکر 41 ثارالله با وجود داشتن ترکیبی از جناح‌های مختلف سیاسی، وحدت و انسجام خود را حفظ کرد.
رزم‌حسینی بیان کرد: این سبک مدیریت سردار حاج قاسم سلیمانی بود که توانست با مدیریت خاص خود، وحدت و انسجام بین رزمندگان لشکر 41 ثارالله را حفظ کند.
وی افزود: در حال حاضر نیز مسئولان استان در حوزه‌ی اجرایی استان به‌رغم مسائل سیاسی، همگی برای توسعه‌ی استان مانند دوران دفاع مقدس پای کار آمده‌اند.
استاندار کرمان 26 مرداد سال 69 را یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: میهن اسلامی در این روز شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.