قدس آنلاین - یزد : فرماندارمیبدگفت : رشد و توسعه و آبادانی شهر مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولین شهرستان می باشد

رشد و آبادانی شهر مهم‌ترین دغدغه مسئولین است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حسین فلاح در نشست با اصحاب رسانه با گرامی داشت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت : سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری شده است باید صادقانه برای انجام کارهای بزرگ و رفع مشکلات در جامعه گام برداریم.

وی بابیان اینکه از آغاز سال مسئولین هر اداره برای انجام یک پروژه خاص اولویت‌گذاری کرده‌اند افزود : هر اداره یک پروژه اقدامی است که باید همه مسئولین ادارات موظف‌اند در کنار امور روزمره خود، یک پروژه را به‌عنوان پروژه شاخص در اداره خود انجام دهند.

فلاح تصریح کرد: تحقق شعار مقام معظم رهبری در گروه همفکری، همدلی و همراهی مسئولین است و همه باید در هر لباس و جایگاهی که مشغول خدمت هستند باید به فکر خدمت‌رسانی مطلوب به مردم باشند.

مشکل اشتغال، مهار آلایندگی دشت یزد –اردکان، پروژه منارید در ندوشن، بهره‌گیری از صنایع کم آب خواه و پاک در شهرک 2 هزار هکتاری، ایجاد پارکینگ شرکت مینی‌بوس‌رانی، ساماندهی قبور، توجه به حوادث ترافیکی و عدم صدور پروانه ساخت به زمین‌های مزروعی و باغات از مهم‌ترین سؤالاتی بود که خبرنگاران خواستار پاسخگویی مسئولین در این زمینه شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.