قدس آنلاین- تبریز: فرماندار شهرستان ورزقان نسبت به گسترش مواد مخدر در روستاها هشدار داد و گفت: جوانان به علت عدم آگاهی به مواد خانمانسوز مخدر روی می‌آورند که این امر عامل متلاشی شدن خانواده‌ها شده است.

 هشدار نسبت به شیوع مواد مخدر در روستاها

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسن یحیوی ظهر امروز در جمع بهورزان شهرستان ورزقان به مناسبت روز بهورز اظهار داشت: امروزه جوانان در برخی روستاهای شهرستان به علت عدم آگاهی به مواد خانمانسوز مخدر روی می‌آورند که این امر عامل متلاشی شدن خانواده‌ها شده است.

فرماندار ورزقان ادامه داد: برای استحکام بنیان خانواده‌ها، جلوگیری از متلاشی شدن و فرهنگ‌سازی و ارتقاء توسعه انسانی و مدیریت صحیح خانواده‌ها برعهده بهورزان است که در روستاها به‌صورت مستقیم با مردم درارتباط هستند.

فرماندار ورزقان گفت: شغل بهورزی سخت و خود یک نوع عبادت است که شبانه‌روز در دورافتاده‌ترین و صعب‌العبورترین نقطه شهرستان برای ارائه خدمات بهداشتی به مردم از هیچ‌گونه خدمت دریغ نمی‌کنند.

یحیوی در بخش دیگر سخنان خود به سرشماری نفوس و مسکن مهرماه امسال اشاره کرد و افزود: سرشماری نفوس و مسکن که در مهرماه امسال در سراسر کشور آغاز می‌شود از بهورزان خواست با ماموران نفوس و مسکن همکاری صمیمانه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.