قدس آنلاین - یزد : معاون استاندار یزد در ستاد هماهنگی و مناسب سازی معابر و اماکن عمومی استان از مناسب سازی 25 درصد از معابر شهر یزد توسط شهرداری خبر داد

25درصد معابر یزد مناسب سازی شده است

به گزارش  قدس آنلاین  از یزد ، سیدمحمدرضا سیدحسینی  درنشست ستاد هماهنگی و مناسب سازی معابر و اماکن عمومی و شورای ساماندهی امور سالمندان استان با اشاره به اقدامات خوبی که توسط شهرداری ها برای مناسب سازی معابر و اماکن عمومی استان انجام شده است، گفت: شهرداری ها برای تحقق کامل مناسب سازی با مشکل اعتبار روبه‌رو هستند.
وی اظهارداشت : همه مسئولان ارشد استان و شهرداران در زمینه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی دغدغه دارند و احساس وظیفه می کنند که این موضوع را با جدیت دنبال کنند اما اگر مدیری در این زمینه واقعا کوتاهی کرده است گزارش لازم ارائه شود تا با وی طبق قانون برخورد صورت گیرد.
سیدحسینی افزود: مناسب سازی معابر نیازمند اعتبار است و اینکه مشاهده می کنیم برخی از مصوبات ستاد هماهنگی و مناسب سازی معابر و اماکن عمومی استان به کندی پیش می رود به این علت است که با کمبود اعتبار و امکانات لازم و محدودیت های مالی روبرو هستیم.
معاون استاندار خاطرنشان ساخت: ضروری است تمام دستگاه های اداری استان تا پایان سال‌جاری ورودی اصلی و سرویسهای بهداشتی خود را مناسب سازی کنند و اگر این امر توسط دستگاه‌ها محقق نشود، آخرین بخش اعتبارات مربوط به تعمیر و تجهیز به آن ها پرداخت نمی شود.
گفتنی است در پایان این نشست مناسب سازی اماکن، معابر، پارک ها و فضای شهری توسط شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها مورد تاکید اعضای ستاد قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.