قدس آنلاین یزد : مدیر دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد هزینه صرفه جویی شده راه اندازی دیسپاچینگ نوین در قیاس با پروژه های مشابه را یک میلیارد و 747 میلیون تومان اعلام کرد.

یک میلیارد و 747 میلیون تومان صرفه جویی در راه اندازی دیسپاچینگ نوین یزد

 به گزارش قدس آنلاین از یزد ،مهندس محمدفراتی در بازدید مدیران و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از دیسپاچینگ ، صرفه جویی هزینه راه اندازی دیسپاچینگ نوین با تخصص بومی در این شرکت را در قیاس با پروژه های مشابه ، یک میلیارد و 747 میلیون ریال اعلام کرد.

ی افزود : در حال حاضر 200 دستگاه آشکار ساز خطاء ،52 دستگاه ریکلوزر و 250 خروجی فشار متوسط در سطح استان یزد اتوماسیون شده اند.

فراتی با اشاره به بهره گیری از توان و تخصص بومی استان یزد در اتوماسیون کردن شبکه ، اظهار داشت : 50 دستگاه پست فشار ضعیف ، 50 دستگاه سکسیونر هوایی در حال اتوماسیون شدن است .

این مسئول تصریح کرد: تکمیل و راه اندازی سامانه همراه مانیتورینگ شبکه فشار متوسط برای نخستین بار در کشور به همراه راه اندازی سیستم جامع اسکادا از برنامه های آتی دیسپاچینگ یزد خواهد بود.

 مدیران و کارشناسان تهران بزرگ پیش از بازدید از دیسپاچینگ ، با مدیرعامل وسرپرست معاونت برنامه ریزی و مهندسی دیدار جداگانه داشته و درخصوص مسائل کاری با یکدیگر گفتگو کردند. بازدید از طرح اجرا شده تیر کامپوزیت که از کارهای تحقیقاتی و ابتکاری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد است نیز از برنامه های سفر مدیران و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در شانزدهمین روز از شهریورماه از استان یزد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.