قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: مأموران پس از احراز صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این قاچاقچی را دستگیر کردند.

کشف 12 کیلو و 500 گرم تریاک

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 12 کیلو و 500 گرم تریاک به همراه ترازوی توزین، خبر داد.

سرهنگ  سید روح اله موسوی  افزود: به دنبال دریافت خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ سابقه‌دار در یکی از محله های شهرکرد موضوع در دستور کار مأموران  انتظامی شهرستان شهرکرد و عوامل پلیس مبارزه مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از احراز صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این قاچاقچی را دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی در ادامه گفت: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم 12 کیلو و 500 گرم تریاک به همراه ترازوی توزین دیجیتال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی تأکید کرد :مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی نیروی انتظامی دنبال می شود و  شهروندان می توانند هر گونه فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی را از طریق تلفن 110به مرکز فوریت های پلیسی گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.