قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی: معاون اداری و مالی دانشگاه پیام‌ نور با اشاره به اینکه 400 پروژه نیمه‌ تمام در سراسر کشور وجود دارد، گفت: حدود 2800 میلیارد ریال برای اتمام این پروژه‌ها اعتبار نیاز می باشد.

وجود 400 پروژه نیمه‌ تمام در کشور

فیصل حسنی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی افزود: دانشگاه پیام‌ نور در سطح کشور حدود 700 هزار دانشجو، 8 هزار کارمند و 4 هزار عضو هیأت علمی دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام ‌نور در حوزه پژوهشی مقام دهم کشور را داراست، یادآور شد: این دانشگاه بیشترین آزمایشگاه‌های علمی و تخصصی را در سطح کشور داراست که از پیشرفته ‌ترین تجهیزات برخوردار می باشند.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام ‌نوراز تعیین و تکلیف وضعیت پروژه عمرانی ساختمان آموزشی دانشگاه پیام ‌نور ساری خبر داد و گفت: پروژه ساختمان آموزشی دانشگاه پیام ‌نور ساری حدود 20میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در دهه فجر به بهره‌ برداری می‌رسد.

حسنی با بیان اینکه چهار پروژه نیمه تمام عمرانی این دانشگاه در مازندران وجود دارد، اضافه کرد: دانشگاه پیام‌ نور کمترین شهریه را در بین دیگر دانشگاه‌ها دریافت می‌کند.

وی از تخصیص 80 میلیارد تومان وام برای دانشجویان دانشگاه پیام ‌نور خبر داد و گفت: برای 200 رشته الکترونیکی در دانشگاه پیام ‌نور مجوز دریافت شده است.

همچنین رئیس دانشگاه پیام ‌نورمازندران گفت: 20 هزار دانشجو در 18 مرکز واحد در حال تحصیل می باشند.

اسدالله دیوسالار این دانشگاه را یکی از دانشگاه‌های موفق در سطح استان و کشور دانست و افزود: دانشگاه پیام ‌نور مازندران در حوزه‌های عمرانی، مالی، اداری و پژوهشی براساس استانداردها عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در بین 13 دانشگاه برتر کشور قرار دارد، اضافه نمود: بسیاری از قبولی‌ شدگان در آزمون‌های استخدامی سازمان‌ها و ادارات از دانشجویان دانشگاه پیام‌ نور هستند.

دیوسالار یادآور شد: امسال 39 رشته کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه پیام‌ نور مازندران اضافه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.