قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه هشترود گفت: دولت در قبول تعهدنامه FATF خطا کرده و باعث شده خودتحریمی در کشور ایجاد شود، قبول این تعهدنامه به‌خاطر این است که برخی از مسئولان در دشمن‌شناسی و نقشه‌های آنها آگاه نیستند و در دام آنها گرفتار می‌شوند.

FATF خودتحریمی در کشور ایجاد کرده است/ تعهد FATF گرفتار شدن در دام دشمن است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام علی رحیمی ظهر امروز در نخستین روز از آغاز هفته دفاع مقدس در دیدار با روسای ادارات، فرماندهان واحدهای مقاومت و بسیجیان شهرستان هشترود با تبریک این هفته اظهار داشت: تفکر انقلاب اسلامی تنها تفکری است که در کل دنیا ساطع شده و نجات‌بخش است.

وی افزود: در جنگ تحمیلی کل دنیا از صدام حمایت می‌کردند چرا که به‌دنبال حذف تفکری بودند که به‌دنبال ارائه حرف‌های جدیدی بود و هشت سال ملت ایران جانانه در غربت و مظلومیت و اوج جانفشانی در صحنه حاضر شدند و به پیروزی نهایی نیز رسیدند.

امام جمعه هشترود افزود: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید استخراج شود و نیاز است تا اهداف حضرت امام (ره) و شهدا و ارزش‌های الهی به نسل‌های آینده تبیین شود.

رحیمی تصریح کرد: اگر مجموعه نیروهای انقلابی و بسیج و سپاه در دوران‌های بعد از جنگ نبود حتی شرایط بدتری از آن زمان هم شکل می‌گرفت و دشمن ضربه سختی بر کشور وارد می‌کرد.

وی تاکید کرد: دشمنان به‌دنبال ایجاد نظمی جدید در منطقه هستند و با قراردادهایی مانند FATF و … این مسیر را برای خود هموار می‌کند، FATF کنترل اقتصادی کشورهای ناهمسو با آمریکاست تا اقتصاد تمام کشورها تحت مدیریت خود قرار دهد.

امام جمعه هشترود خاطرنشان کرد: دولت در قبول این تعهدنامه خطا کرده و باعث شده خودتحریمی در کشور ایجاد شود. قبول این تعهدنامه به‌خاطر این است که برخی از مسئولان در دشمن‌شناسی و نقشه‌های آنها آگاه نیستند و در دام آنها گرفتار می‌شوند.

رحیمی ادامه داد: قراردادهای اینچنینی از تبصره‌ها و بندهای برجام بیرون آمده و در آینده نیز شاهد تعداد بیشتری از آنها خواهیم بود که مشکلاتی را برای کشور بوجود خواهند آورد و باید مسئولان آگاهانه پیش بروند.

وی بیان کرد: اصل و ریشه تفکرات باید به سمت ولایت باشد چرا که سعادت و نجات بخشی در دنیا و آخرت قرارگرفتن در مسیر ولایت است.

امام جمعه هشترود ابراز کرد: سپاه خار چشم و مانع عظیم در مقابل تهاجمات دشمن است و نیروهای بسیجی نیز نیروهای وفاداری هستند که در راه نظام و انقلاب جانفشانی می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.