قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: تمام تلاشهای شرکت گاز استان  در امر  گازرسانی به مناطق جنگلی ،کوهستانی و صعب العبور در راستای محرومیت زدایی و توسعه عدالت اجتماعی است.

بهره مندی چهل و هشت هزار و سیصدو هفت خانواری شهرستان لردگان از گاز طبیعی

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر عامل شرکت گاز استان در دومین  بازدید شهرستانی خود، از شرکت گاز شهرستان لردگان بازدید کرد.

سیامک حیدری با بیان این که شهرستان لردگان با 46555 مشترک به میزان 87 در صد از کل جمعیت شهری و روستایی خود را از نعمت گاز طبیعی بهره مند ساخته است، تمام تلاشهای شرکت گاز استان  در امر  گازرسانی به مناطق جنگلی ،کوهستانی و صعب العبور را در راستای محرومیت زدایی و توسعه عدالت اجتماعی دانست و از زحمات کلیه همکاران ذیربط تقدیر به عمل آورد .

مدیر عامل شرکت گاز استان در این بازدید یک روزه با فرماندار و امام جمعه این شهر ستان دیدار کرد و ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شرکت گاز در این شهرستان گفت: از مجموع 299 روستای این شهرستان تعداد 175 روستا تاکنون از نعمت گاز برخوردار شده و عملیات اجرایی گازرسانی در 9 روستا از جمله امام آباد ،دلی ، آبزیرو... در حال انجام می باشد .وی اذعان کرد با توجه به هزینه های زیاد گازرسانی در مناطق صعب العبور و کوهستانی و عدم مطابقت سرانه تخصیصی با هزینه ها  در این زمینه ،از مسئولین خواست  با ارائه راهکار منطقی و قانونی  جهت ادامه پروژه های گازرسانی شرکت گاز را یاری رسانند .

حیدری در ادامه افزود :برنامه گازرسانی به 8 روستای  مناطق بارز وشوارز لردگان در منطقه مرزی لردگان با استان خوزستان را در دستور کار قرا داده ایم که ان شاء الله در 22 بهمن امسال کلنگ زنی خواهند شد و با این حساب تعداد روستاهای در حال اجرا به 17 روستا خواهد رسید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.