قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: مهمترین عامل برتری جبهه انقلاب اسلامی در مقابل جبهه نظام سلطه و استکبار جهانی، داشتن روحیه شهادت‌طلبی است.

شهادت طلبی مهم‌ترین عامل برتری جبهه انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  سردار غلام عسگر کریمیان امروز در مراسم یادواره شهدای خانواده بزرگ کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند ولایت فقیه را که سکاندار انقلاب اسلامی است از بین ببرد، اظهار داشت: قطار انقلاب در جهان در حال پیشروی می‌باشد و همچنان در مقابل دشمن ایستاده است.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خاطرنشان کرد: اساسی‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی تاسی به فرهنگ عاشورایی بود و این انقلاب توانسته است به برکت خون سیدالشهدا و شهیدان هشت سال دفاع مقدس قدرت بازدارندگی خود را حفظ کند تا دشمن، جرات تجاوز به میهن اسلامی را نداشته باشد.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، افزود: وظیفه ما زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا است، همانطور که رهبر انقلاب اسلامی هم فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه رسالت پیام رسانی حضرت زینب(س) تداوم راه حضرت سیدالشهدا در روز عاشورا بود،تصریح کرد: مشارکت در جهاد و حضور در صحنه‌های مبارزه با یزیدیان زمان، پیام شهدا است.

وی بیان کرد: در حال حاضر چالش پیش روی انقلاب و پیروان راه شهدا، انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

این یادگار دوران 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته ایم از آرمانهای این انقلاب دفاع و سلطه ناپذیری و استکبار ستیزی آن را حفظ کنیم.

سردار کریمیان با بیان اینکه جبهه استکبار در مقابل جبهه انقلاب تسلیم نشده است، یادآور شد: جو غالب با اسلام ناب محمدی(ص) و برتری جبهه انقلاب اسلامی است، اما باید مراقب باشیم انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشود.

وی با اشاره به اینکه عدالت محوری اصلی ترین شعار انقلاب اسلامی است،تصریح کرد: اگر جبهه انقلاب تضعیف شود دشمن در صدد بر چیدن بساط آن خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز صورت و ماهیت جنگ عوض شده است، تاکید کرد: در جنگ نرم هدف اصلی دشمن نه تهاجم به جغرافیای ایران بلکه از بین بردن مرزهای اعتقادی و باورهای دینی،هویت اسلامی و ایرانی ما است.

سردار کریمیان با بیان اینکه باید افق دیدمان را گسترش دهیم،خاطرنشان کرد: در حال حاضر تفکر انقلاب اسلامی به گفتمان غالب در جهان تبدیل شده است.

گفتنی است در این مراسم جمعی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجلیل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.