ارتش سوریه اعلام کرد، هر کسی در شهر حلب بماند و از فرصت ایجاد شده برای زمین گذاشتن سلاحش یا ترک حلب استفاده نکند، سرنوشتش مرگ خواهد بود.

ارتش سوریه به شورشیان هشدار مرگ داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سانا، در بیانیه‌ای که ارتش سوریه در ساعات پایانی شب گذشته منتشر کرد، آمده است، ارتش تمامی خطوط امداد رسانی افراد مسلح را در شمال حلب بسته و اطلاعات دقیقی از اماکن شورشیان، مقرها و انبارهای نظامی‌شان در محله‌های شرق حلب دارد.

ارتش از تمامی شورشیان و افراد مسلح خواست سلاح خود را زمین بگذارند و حلب را ترک کنند.

ارتش قبل از این بیانیه نیز از کاهش حملات هوایی و بمبارن خود علیه شرق حلب بنا به دلایل امنیتی و اجازه دادن به افراد برای ترک این منطقه خبر داده بود.

فرماندهی کل ارتش سوریه تاکید کرد، بعد از موفقیت‌هایی که نیروهای مسلح ما در حلب محقق کردند و تمامی راه‌های امدادی را بر گروه‌های تروریستی در مناطق شرقی این شهر و تخریب مراکز حیاتی تروریست‌ها و مقر آنها بستند اکنون فرماندهی کل با تمایل به بهبود اوضاع انسانی شهروندان در حلب که از سوی گروه‌های تروریستی به عنوان گروگان و سپرهای انسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تصمیم گرفت تعداد حملات هوایی و توپخانه‌ای علیه پایگاه‌های تروریست‌ها را کاهش دهد تا شهروندان بتوانند به سمت مناطق امن حرکت کنند.

فرماندهی کل سوریه تاکید کرد: با هر پیروزی که ارتش عربی سوریه علیه تروریست‌ها و حامیان آنها محقق می‌کند یاد حماسه‌های قهرمانانه ارتش شجاع ما در روزهای جنگ آزادی بخش اکتبر ۱۹۷۳ زنده می‌شود. اگر ارتش قهرمان ما با دشمن صهیونیست، بازوی آمریکا در منطقه جنگید و آن را با وجود حمایت نامحدود واشنگتن در جنگ اکتبر شکست داد پس امروز با صهیونیست و وهابیت می‌جنگد. جنگ اکتبر علاوه بر اینکه نشان داد رژیم صهیونیستی قادر نیست بدون حمایت آمریکا ادامه دهد اما در عین حال ثابت کرد که ارتش سوریه در بازپس گیری اراضی غارت شده از دست رژیم صهیونیستی حامی میهن، ارتش ملی و شجاع‌تر است.

جهان امروز شاهد پیروزی‌های ارتش عربی سوریه در وحشیانه‌ترین جنگ در تاریخ معاصر است که توسط گروه‌های تروریستی به راه افتاده است که شامل ده‌ها هزار مزدور و تکفیری از بیش از ۸۰ کشور جهان می‌شود. گروه‌هایی که با حمایت لجستیکی، اطلاعاتی و تسلیحاتی آمریکا و رژیم صهیونتیستی و برخی مزدوران آنها در منطقه به صحنه درگیری آمدند.

در این راستا دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، در پی کاهش حملات هوایی ارتش سوریه نوعی آرامش از ساعات اولیه صبح امروز (پنجشنبه) در حلب حاکم شده است.

این دیده بانی افزود: جنگنده‌ها و هلی‌کوپترها هدف قرار دادن محله‌های شرقی حلب را متوقف کرده‌اند.

در عین حال سایت العهد اعلام کرد، ارتش سوریه در محله البستان باشا پیشروی داشته و بر یک باشگاه ورزشی تسلط یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.