آخرین تحولات لبنان

قدس آنلاین- تبریز: سعید کنعانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با حضور در کانون پرورش فکری و نوجوانان استان از بخشهای مختلف کانون بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای آن در مقاطع سنی مختلف قرار گرفتند

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین هلال احمر و کانون پرورش فکری و نوجوانان استان  آذربایجان شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،در راستای ایجاد تعامل با ادارات و نهادهایی که با جمعیت هلال احمر اهداف و فعالیتهای مشترک دارند، سعید کنعانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با حضور در کانون پرورش فکری و نوجوانان استان با مدیر کل  کانون دیدار و تفاهم نامه همکاری امضا کردند .

گسترش فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان ضامن سلامتی آنان  در برابر تهاجم فرهنگی است

 بنابراین گزارش مدیر عامل استان با شرکت در برنامه  کودکان و نوجوانان که  بمناسبت ماه محرم ترتیب یافته بود با تاکید بر گسترش و ترویج فرهنگ عاشورا در میان کودکان و نوجوانان گفت :  گسترش و ترویج فرهنگ عاشورا در میان کودکان و نوجوانان ضامن سلامتی جوانان در برابر تهاجم فرهنگی است  و در این خصوص همه ما بایستی  در زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا  دین خود  را ادا نماییم .

وی با ابراز خرسندی از توجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ترویج فرهنگ عاشورایی  افزود : امروز بحمدالله فرهنگ عاشورا یی در میان کودکان و نوجوانان رواج پیدا کرده و ما بعینه شاهد ظهور فرهنگ عاشورایی در آثار کودکان و نوجوانان در قالبهای مختلف هنری شعر و داستان و نقاشی و ...هستیم .

استفاده از ظرفیت های کانون و هلال احمر در اجرای برنامه ها

 سعید کنعانی مدیر  عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی  به  برنامه های این جمعیت  در حوزه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر هم از سنین کودکی تا دانشگاه در قالب کانونهای  مختلف معاونت جوانان  برنامه های متنوعی برای پرورش افکار آنها و ترویج فرهنگ امدادی دارد که می توان با افزایش تعامل و همکاری  از ظرفیت های همدیگر به نحو احسن استفاده کرد.

کنعانی تصریح کرد : پرچم و آرم هلال احمر نشانه صلح و دوستی است و ما از برنامه های مشترک با کانون در راستای افزایش صلح و دوستی  استقبال می کنیم .

تبادل تفاهم نامه همکاری فی مابین

 دراین روز همچنین  تفاهم نامه همکاری فی مابین جمعیت هلال احمر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجو انان استان در10 ماده امضا و مبادله گردید   .

در این تفاهم نامه  بربرگزاری دوره های امدادی در کانون و فرهنگ سازی اصول و اهداف هلال احمر در میان کودکان و نوجوانان   تاکید شده است

بازدید از نمایشگاه

در ادامه این برنامه مدیر عامل استان و هیات همراه از نمایشگاه تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید و بر سر سفره احسان حضرت امام حسین که توسط بچه های کانون پهن شده بود حاضر شدند .

در این دیدار هادی   یوسف زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با  استقبال از افزایش سطح همکاری های فی مابین از آمادگی کانون برای هرگونه همکاری با هلال احمر خبر دادند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.