پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین - یزد : رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد گفت : در پرونده های طرح شده علیه شهرداری ها نماینده حقوقی می تواند اثر گذار باشد از این رو نقش نماینده حقوقی شهرداری ها در دعاوی و پرونده های قضایی در دادگستری ها بسیار حائز اهمیت است.

نقش نماینده حقوقی در تنظیم قراردادها و دعاوی شهرداری ها حائز اهمیت است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، غلامعلی دهشیری در نشست شهرداران استان یزد با اشاره به 14 فقره پرونده شکایت علیه شهرداری در دادگستری یزداظهارداشت : وجود تنها 14 فقره پرونده علیه شهرداری در یزد نشان از عملکرد خوب و در خور تحسین شهرداری دارد.

وی اهتمام به انجام تکالیف تصریح شده در ماده 55 قانون شهرداری ها توسط شهرداران را خواستار شد و افزود: مدیریت مستقیم همه امور و نظارت جدی و مستمر داشتن بر همه وظایف از سوی شهردار به تنهایی امری بسیار سخت و بهتر است تا شهرداران برای بعضی از امور افراد مورد وثوق و توانمند کنار خود را به عنوان ناظر ویژه و پیگیر کار بگمارند تا کار ها به خوبی و دقت و صحت پیش رود.

این مقام قضایی با اشاره به حدیث « الخَلقُ کُلُهُم عِیالُ الله فَأحَبُّهم إلَی الله تَعالی انَفَعَهُم اِلی عِیالَه » از رسول گرامی اسلام ، تصریح کرد  : طبق این حدیث نبوی محبوبترین مردم کسی است که به مردم خدمت کندو شهرداری از جمله جاهایی است منشأ خدمات بسیار زیادی به جامعه است.

وی توفیق خدمت به مردم را توفیقی الهی برشمرد و گفت : گره گشایی از کار مردم و خدمت به جامعه یکی از اصول اصلی مورد توجه همه عرفا و بزرگان دین بوده و همواره مورد تأکید اساتید اخلاق قرار داشته است.

دهشیری نظارت بر تأسیسات حادثه ساز وسایل مورد استفاده در پارک و اماکن عمومی و سایر وسایل ورزشی در فضاهای سبز شهرداری تأکید کرد و خاطرنشان ساخت : هرچه نظارت بر وسایل و اماکن مورد کاربری بیشتر شود بدون تردید از وقوع حوادث تلخ و حاشیه های خاص و تبعات اجتماعی احتمالی پیشگیری می گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.