قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: تعداد سه قبضه سلاح تاریخی مربوط به دوره صفویه جهت بازدید عموم در این موزه به نمایش گذاشته می شود.

نمایش سه قبضه سلاح تاریخی در موزه مشروطه جونقان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، معاون میراث فرهنگی این اداره کل از نمایش سه قبض سلاح تاریخی متعلق به دوران صفویه در کاخ موزه مشروطیت واقع درشهر جونقان خبر داد واظهار داشت: با توجه به راه اندازی موزه مشروطه جونقان در اردیبهشت ماه سال جاری و لزوم تجهیز محتوایی آن به استناد طرح محتوایی مصوب و نیز دستور اکید استاندار محترم مبنی بر راه اندازی و غنی سازی موزه یاد شده ، تعداد سه قبضه سلاح  تاریخی مربوط به دوره صفویه جهت بازدید عموم در این موزه به نمایش گذاشته می شود.

مصطفی هادیپور با بیان اینکه پس از پیگیری های بعمل آمده توسط این اداره کل با اداره کل اسلحه ومهات کشور واستان سه قبضه سلاح به صورت امانی برای نمایش در موزه مشروطه جونقان تحویل گرفته شد گفت: بازدیدکنندگان می توانن همه روزه از ساعت 8صبح لغایت 17عصر از این موزه واشیای مذکور بازدید بعمل آورند.

شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان ودرفاصله 45 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری واقع گردیده که داری جاذبه های گردشگری ،آثارطبیعی وتاریخی می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.