خبر فوری

نماینده درود و ازنا در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ولنگاری در عرصه فرهنگ به جایی رسیده که با مستهجن‌ترین نمایش‌ها به شهدای گرانقدر حمله می‌شود.

انتقاد نمیانده مجلس از اجرای نمایش‌های مستهجن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجید کیانپور نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 28 مهر) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار کرد: آقای رئیس‌جمهور! ولنگاری در عرصه فرهنگ به جایی رسیده که با مستهجن‌ترین نمایش‌ها به شهدای گرانقدر و مدافعان اسلام در دفاع مقدس حمله می‌شود.

وی افزود: چند وقت پیش در خرم‌آباد مرکز لرستان، نمایش‌نامه‌ای به اجرای عموم درآمد که بدترین توهینها در این نمایش‌نامه به رزمندگان اسلام صورت گرفت و مدیران دستگاه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی با وقاحت و بی‌اعتنایی به درخواست نمایندگان مجلس و نماینده ولی‌فقیه و ائمه جماعات و خانواده‌های معظم شهدا بر مخالفت با ارزش‌ها صحه گذاشتند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور انتظار می‌رود دولت محترم نسبت به این مسائل به طور جدی رسیدگی کند، همچنین انتظار می‌رفت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، آمادگی بیشتری در دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم مشاهده می‌شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.