قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی شهرستان بناب از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: در این طرح 27 معتاد تابلو و 36 توزیع‌کننده موادمخدر دستگیر شدند.

دستگیری 63 معتاد تابلو و توزیع‌کننده مواد مخدر در بناب/ کشف 17 کیلوگرم تریاک

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رمضان الهوردیان  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و یگان‌های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز را در سطح شهرستان اجراء کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح در مجموع تعداد 63 نفر از معتادان تابلو و پرخطر جمع‌آوری شد که از این تعداد 36 نفر از توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر تحویل مراجع قضائی و تعداد 27 معتاد پرخطر از سطح شهر و همچنین پارک‌های سطح شهرستان جمع‌آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

الهوردیان افزود: طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی برای اجرای این طرح در بازرسی از منازل و وسائل همراه آنها 18 کیلو و 162 گرم انواع موادمخدر نیز کشف شد، همچنین مواد کشف شده شامل شیشه، هرویین، گراس، تریاک و سوخته تریاک است.

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به اینکه اکثریت سرقت‌های اماکن خصوصی توسط معتادان انجام می‌گیرد، گفت: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیتی ادامه خواهد داشت چون این طرح‌ها و دستگیری معتادان و توزیع‌کنندگان موجب کاهش بسیاری از جرائم می‌شود.

* کشف 17 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 نفر در بناب       

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف 17 کیلوگرم تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

الهوردیان اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات پلیسی پس از شناسائی محل مورد نظر دو نفر از سوداگران مرگ را دستگیر و 17 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.