قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: قله های کرکس به علت ارتفاع زیاد، تقریبا در نیمی از سال پوشیده از برف بوده و منبع اصلی چشمه های متعددی است که در دامنه های این کوهستان جریان دارند .

صعود گروه کوهنوردی مهرگان به قله 3895 متری کرکس  اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، گروه کوهنوردی مهرگان شرکت گاز استان به سرپرستی  خلیل هیبتیان و اعضای گروه (بهزاد راستی ،ابراهیم عزیزی پور ،نادر یوسفی ،محمد رحیمی ،سعید دارش ،محمد آبسالان ،محمد حسن زاده ،حسن جوام و مسلم عباسیان )به مناسبت هفته دفاع مقدس وگرامیداشت یاد وخاطره شهدای جنگ تحمیلی ، در برنامه ای یک روزه موفق به فتح این قله شدند .

سرپرست گروه گفت :قله کرکس  با ارتفاعی در حدود 3895 متر ،پهنه ای به وسعت 3400 کیلومتر مربع را تحت پوشش قرارداده که در جهت شمال غربی –جنوب شرقی امتداد یافته است  .

 این رشته کوه حاصل گدازه هایی است که از راه شکاف های موجود در سطح زمین به بیرون راه یافته اند. قله های کرکس به علت ارتفاع زیاد، تقریبا در نیمی از سال پوشیده از برف بوده و منبع اصلی چشمه های متعددی است که در دامنه های این کوهستان جریان دارند .

وی ضمن تقدیر از همنوردان  خود در این برنامه از همکاری  کمیته ورزش و همچنین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عاشورا ی شرکت گاز استان در جهت اجرای منظم  این برنامه قدردانی کرد .

شایان ذکر است غلامعلی کریمیان سرپرست امور مالی و پشتیبانی و رئیس کمیته ورزش شرکت گاز استان  نیز ضمن تبریک به اعضای گروه به جهت کسب این افتخار، از  فعالیتهای  منظم گروه کوه نوردی شرکت  و صلابت و استواری آنها در اجرای به موقع  برنامه ها تقدیر و برادامه حمایتها از این گروه تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.