با هوشیاری مأموران کلانتری احمدآباد مشهد، عاملان دستبرد یک میلیارد ریالی به پنج منزل مسکونی شناسایی و دستگیر شدند.

دستبرد یک میلیاردی سارقان معتاد به پنج منزل در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: ساعت 5 بامداد روز دوشنبه یکی از تیم‌های کلانتری 16 احمدآباد هنگام گشت زنی در محدوده استحفاظی خود به دو مرد جوان که به دیوار پیاده‌رو تکیه داده بودند، مظنون و برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: در بازرسی از کیسه همراه این افراد یک عدد لپ تاپ به همراه تعدادی ابزارآلات سرقت کشف شد که آنها با توجه به تناقض گویی‌هایشان به کلانتری احمدآباد منتقل شدند.

سرهنگ محمد بوستانی تصریح کرد: متهمان به نام‌های احمد (37 ساله تبعه غیرمجاز) و صادق (27 ساله) در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند، ولی مأموران پلیس در بررسی کیف حاوی لپ تاپ، مشخصاتی از مالباخته که ساکن خیابان رضا بود، به دست آوردند و بلافاصله مالباخته را که هنوز از سرقت منزلش اطلاعی نداشت، احضار کردند که اموال مسروقه توسط وی شناسایی شد.

در ادامه تحقیقات نیز با هماهنگی قضایی، مخفیگاه هر دو متهم در خیابان‌های مسلم و بلوار طبرسی شمالی بازرسی و مقادیر زیادی اموال مسروقه در آن کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: با اطلاعات به دست آمده تحقیقات پلیسی وارد مرحله‌ای جدید شد و متهمان در بازجویی‌های علمی مأموران کلانتری احمدآباد، به پنج فقره سرقت منزل در محدوده خیابان‌های رضا، ابوذر، احمدآباد و ابومسلم به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

در تحقیقات تکمیلی متهمان به فروش 90 گرم طلای سرقت شده از منزل زوجی جوان به فردی طلافروش در خیابان مسلم اعتراف کردند که فرد مالخر نیز دستگیر و طلاهای مسروقه کشف شد.

سرهنگ بوستانی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از این دو سارق حرفه‌ای که اعتیاد شدید به موادافیونی دارند، برای کشف دیگر جرایم احتمالی آنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.