رئیس فدراسیون فوتبال ارمنستان در دفاع از مخیتاریان به انتقاد از مورینیو پیوست.

رئیس فدراسیون ارمنستان هم به منتقدان مورینیو پیوست

رییس فدراسیون فوتبال ارمنستان می گوید که نمی توان بازی نکردن هنریک مخیتاریان کاپیتان تیم ملی فوتبال این کشور در منچستریونایتد شرح داد. این هافبک هجومی که به وسیله ژوزه مورینیو به اولدترافورد منتقل شد، این روزها حتی در فهرست ۱۸ نفره تیمش جایی ندارد.

آخرین باری که مخیتاریان در ترکیب تیمش حضور داشته است‌ به دربی نخست شهر منچستر در این فصل و به تاریخ ۱۰ سپتامبر باز می گردد. در غیاب او شیاطین سرخ در چهار بازی اخیر خود در رقابت های لیگ برتر پیروز نشده اند و تنها یک بار گلزنی کرده اند.

با وجود این که مورینیو از زمان دادن به مخیتاریان برای رسیدن به آمادگی و هماهنگی لازم در لیگ برتر سخن گفته، روبن هایراپتیان ریاست فدراسیون فوتبال ارمنستان در گفتگو با تارنمای گل در این رابطه گفته است: نمی فهمم که مربی منچستریونایتد چه فکری در سر دارد. من با مخیتاریان هم حرف زده ام و او هم نمی داند که چه فکری در سر اوست. مخیتاریان روی فرم خوبی است و با تیمش تمرین می کند اما هیچکسی دلیل (بازی نکردن او) را نمی داند.

گفتنی است که مخیتاریان ۲۷ ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در ازای حدود ۲۷ میلیون پوند راهی منچستر یونایتد شده ولی تا کنون تنها ۵ بار در ترکیب تیمش حضور داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.