قدس آنلاین – ایلام- محمد غلام نیا: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: بدنبال پیگیری ها و همچنین کمک مسئولان ارشد استان، ناحیه صنفی - صنعتی ایلام در کمیسیون ماده 21 طرح های غیر کشاورزی به تصویب رسید.

تصویب ناحیه صنفی – صنعتی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مرتضی دارایی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ایجاد ناحیه صنفی، صنعتی طی دو سال گذشته و با دستور استاندار و پیگیری معاونت عمرانی کلید خورده است، اظهار داشت: ایجاد ناحیه صنفی، صنعتی و ساماندهی اصناف آلاینده در ایلام به روان سازی ترافیک و زیباسازی مبلمان شهری کمک بسزایی می نماید.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شهرک تخصصی صنفی، صنعتی استان در راستای استقرار اصناف در شهرک ها و نواحی صنعتی، به عهده شرکت شهرک های صنعتی ایلام است، افزود: پس از انجام مراحل تملک و اخذ استعلام های مربوطه از ارگان های متولی، این ناحیه در کمیسیون ماده 21 طرح های غیر کشاورزی به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام با بیان اینکه این ناحیه ، اولین ناحیه صنفی تخصصی در استان ایلام است، یادآور شد: امیدواریم در آینده نزدیک سایر صنوف آلاینده را که در مرکز شهر وجود دارند به نواحی صنفی، انتقال دهیم.

مرتضی دارایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود منطقه ای،  شهرک تخصصی مشاغل صنفی با تفاهم مرکز اصناف و بازرگانان ایران و سازمان صنایع کوچک در هر استان ایجاد می‌شود، بیان داشت: به همین منظور نشست تخصصی بررسی و هماهنگی برای راه اندازی ناحیه صنفی، صنعتی با حضور معاون صنایع کوچک و عضو هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی ایران، معاون عمرانی استانداری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، شهردار و مدیر دفتر فنی استانداری ایلام و رئیس اتاق اصناف برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.