انتخابات

مرد تنیسور شماره دو جهان تاکید کرد هدف صعود به صدر جدول رده‌بندی هدف یک و یا دو هفته قبل نبوده و مدت‌هاست به این موضوع فکر می‌کند.

اندی ماری در آستانه کسب عنوان مرد شماره یک تنیس جهان

به گزارش قدس آنلاین، اندی ماری تنیسور شماره دو جهان بعد از پیروزی مقابل توماس بردیچ در مسابقات تنیس آزاد فرانسه گفت: در ست اول انتظار پیروزی نداشتم. در ست دوم و در ابتدای آن به بازی برگشتم و بعد از آن احساس راحتی داشتم.

وی افزود: قبل از مسابقه کمی عصبی بودم. فردا هم مسابقه دیگری دارم که هیچ فرقی با بازی‌های دیگر ندارد به همین خاطر عصبی نخواهم بود. این خوب است و می‌تواند به من کمک کند.

اندی ماری در صورت برتری مقابل میلاس روانیک در مرحله نیمه‌نهایی و صعود به فینال می‌تواند مرد شماره یک جهان شود.

این تنیسور بریتانیایی در این باره عنوان کرد: مرد شماره یک شدن واقعا جالب است، اما این هدف من در اول هفته نبود. حتی این موضوع هدف من در یکی دو هفته قبل هم نبود. مدت‌هاست که دنبال شماره یک بودن هستم. هدفی که مربوط به یک یا دو مسابقه نیست و در طول فصل و با ۱۲ ماه فعالیت دنبال آن هستم. اگر این اتفاق رخ ندهد، می‌تواند چند ماه بعد اتفاق بیفتد.

اندی ماری در ادامه صحبت‌هایش افزود: همان طور که گفتم اگر به صدر جدول برسم خوب است و اگر هم به این هدف نرسم فشار بیشتری به خودم وارد نمی‌کنم چرا که این شانس را در آینده دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.