قدس آنلاین -گیلان – نرجس غلامپور : مدیر کل بیمه ایران‌ـ‌گیلان گفت: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیان‌دیدگان پرداخت شده که بیشترین سهم خسارت پرداختی مربوط به شخص ثالث و درمان تکمیلی بوده است.

پرداخت ۲۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌شدگان بیمه ایران در گیلان

حجت‌الله فلکیان با اشاره به اینکه بالغ بر یک‌میلیون نفر  زیرپوشش بیمه ایران در تمام رشته‌های بیمه‌ای در گیلان هستند، اظهار کرد: بیمه ایران به سازمان‌هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری و وزارت نیرو و نهادهای دولتی و خصوصی خدمات ارائه می‌دهد.

وی بیمه ایران را نخستین شرکت در عرصه فعالیت و ارائه خدمات بیمه‌ای در کشور دانست و افزود: بیمه ایران دارای سابقه درخشان، تجربیات و دانش فنی و سرمایه انسانی بی‌نظیر بوده که به دنبال افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای در راستای مشتری‌مداری است.

مدیر کل بیمه ایران‌ـ‌گیلان مشتری‌مداری را از ماموریت‌های سازمانی و یکی از چشم‌اندازهای شرکت دانست و گفت: بیمه ایران در سال ۱۳۲۰ شمسی فعالیت خود را در گیلان آغاز کرد و اکنون رتبه چهارم کشوری  را در صدور بیمه‌های زندگی کسب کرده است.

وی ادامه داد: بیمه ایران‌ـ‌گیلان با تولید دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال حق بیمه در سال ۹۴ از نظر رتبه به عنوان دهمین استان کشور در تولید حق بیمه و در بیمه‌های زندگی به عنوان چهارمین استان کشور انتخاب شده و در بخش هزینه‌ای بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیان‌دیدگان پرداخت کرده که بیشترین سهم خسارت پرداختی مربوط به دو رشته شخص ثالث و درمان تکمیلی بوده و این امر بیانگر نقش ارزنده بیمه ایران در برقراری تأمین آرامش و آسایش مردم است.

فلکیان با بیان اینکه بیمه ایران نامی به بلندای بیش از ۸ دهه تاریخ پرفراز و نشیب دارد، خاطرنشان کرد: با وجود حضور ۳۰ شرکت خصوصی و بیش از ۴۰ درصد سهم بازار، بیمه ایران به عنوان پرچمدار صنعت بیمه در ایران و در منطقه خاورمیانه است.

وی بیمه ایران را بازوی توانمند اقتصاد کشور برای حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی و انسانی  دانست و یادآور شد: با افزایش آگاهی و بروز کردن دانش سازمانی برای تقویت فرهنگ بیمه و توسعه صنعت بیمه در کشور گام برمی‌داریم.

مدیر کل بیمه ایران‌ـ‌گیلان اضافه کرد: بیمه ایران پس از پذیرش برجام و برداشتن تحریم‌های بین‌المللی در فصل جدید فعالیت‌های بیمه‌ای خود در سطح بین‌المللی با تمام توان در بیمه نفت‌کش‌ها و هواپیماها و بیمه‌های اتکایی ورود کرده است.

به گفته وی، بیمه ایران با معرفی محصولات جدید مانند بیمه زندگی، بیمه ازدواج و بیمه جوانان به عنوان بیمه‌گر راهبر در صنعت بیمه کشور معرفی شده و توفیق روزافزون و دوام و پایداری این شرکت مرهون خدمت به خانواده معظم شهدا و انسان‌هایی می‌داند که برای حفظ شرافت، ناموس و وطن خود با تمام توان از جان مایه گذاشته و با ایثار و فداکاری، عزیزترین و با ارزش‌ترین دارایی خود را فدای سربلندی و سرافرازی ایران قهرمان کرده‌اند.

فلکیان با تصریح بر اینکه بیمه ایران بر خود واجب می‌داند که با ارائه خدمت به این راهیان نور ذره‌ای از آن چشمه جوشان محبت را جبران کند، از دستگاه‌های دولتی به‌ویژه قوه قضائیه، نیروی انتظامی و پلیس راهور و.... که بیمه ایران را در ارائه خدمات بیمه‌ای به موقع و با کیفیت به مردم گیلان همراهی کرده‌اند، قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.