نشست «جایگاه تاریخ شفاهی در حفظ و تبیین سیره و اندیشه‌ امام موسی صدر» سه شنبه ۱۸ آبان در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.

جایگاه تاریخ شفاهی در اندیشه‌ امام موسی صدر تببین می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، نشست ویژه‌ «جایگاه تاریخ شفاهی در حفظ و تبیین سیره و اندیشه‌ امام موسی صدر» به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب مشترک مؤسسه‌ شهر کتاب و مؤسسه‌ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، روز سه شنبه ۱۸ آبان در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

این نشست به مناسبت «هفته‌ کتاب امام موسی صدر» با رویکرد بررسی جایگاه تاریخ شفاهی در حفظ و تبیین سیره و اندیشه‌ امام موسی صدر، و حضور رسول صدر عاملی، علی‌رضا کمری، مهدی فیروزان و جعفر گلشن روغنی و اصحاب هنر و اندیشه برپا می شود.

هفته‌ کتاب امام موسی صدر از ۱۷ آبان آغاز  می‌شود و تا ۲۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت و کتاب‌های انتشارات مؤسسه امام موسی صدر در تمامی فروشگاه‌های شهرکتاب سراسر ایران به فروش خواهد رسید.

مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر چند سالی است که طرح تاریخ شفاهی امام موسی صدر را با هدف ثبت و ضبط خاطرات نزدیکان و دوستان و همکاران و مرتبطان با ایشان در دستور کار قرار داده که نتیجه و حاصل آن، چند جلد کتاب در این حوزه شده است.

امام موسی صدر، امام موسی صدر دین‌شناس و اسلام‌شناس معاصری است که سیره و اندیشه‌ وی در میان مسلمانان و پیروان دیگر ادیان بسیار تاثیرگذار است. احترام و درک اندیشه‌ دیگری و گفت‌وگو یکی از محوری‌ترین مبانی فکری و رفتاری امام موسی صدر است که ثمرات فراوانی نیز به همراه داشته است.

نشست ویژه این هفته شهر کتاب، روز سه‌شنبه ۱۸ آبان از ساعت ۱۸ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

ورود به این نشست برای عموم علاقه مندان آزاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.